خبرگزاری کار ایران

رئیس پارلمان بخش ترک نشین قبرس:

با آزادی مطبوعات و آزادی بیان الگویی دردموکراسی ایجاد کرده‌ایم

کد خبر : ۱۴۷۱۱۴

علاوه بر توجه به حقوق شهروندان شرایط اقلیمی بسیار مناسب قبرس موجب شده است که صنعت توریسم در این کشور رشد قابل توجهی کند، اما هنوز به شرایطی که باید برسیم نرسیده‌ایم.

رئیس پارلمان بخش ترک نشین قبرس گفت: با آزادی مطبوعات و آزادی بیان الگویی دردموکراسی ایجاد کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا پس از پایان سخنرانی نمایندگان هیاتهای پارلمانی کشورهای حاضر در نهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاریهای اسلامی که صبح امروز درسالن اجلاس سران برگزار شد، رئیس مجلس ترک نشین قبرس در بیان گزارش خود از اوضاع قبرس اظهار کرد: متاسفانه به قبرس تریبونی برای صحبت کردن واعلام مواضع خودداده نمی‌شود و به خاطر دعوت کردن جمهوری اسلامی ایران از این پارلمان از آقای دکتر روحانی وآقای لاریجانی تشکر می‌کنم.

وی افزود: ما مردم ترک نشین کشور قبرس می‌خواهیم روابط گسترده‌ای با puic داشته باشیم و ازشما کشورهای این سازمان می‌خواهیم روابط گسترده‌ای با ما داشته باشید و از ما حمایت کنید.

وی با بیان اینکه پارلمان ترک قبرس مبتنی بر دموکراسی است، اظهار کرد: با آزادی مطبوعات و بدون سانسور، و توجه به آزادی بیان الگویی در دموکراسی در قبرس ایجاد کرده‌ایم.

وی افزود: علاوه بر توجه به حقوق شهروندان شرایط اقلیمی بسیار مناسب قبرس موجب شده است که صنعت توریسم در این کشور رشد قابل توجهی کند، اما هنوز به شرایطی که باید برسیم نرسیده‌ایم.

رئیس پارلمان ترک قبرس با بیان اینکه قبرس تحت تحریم فرهنگی هنری و اقتصادی هستیم، اظهار کرد: مردم ما نمی‌توانند در رقابتهای بین المللی شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز