خبرگزاری کار ایران

رییس مجلس اردن:

طرحهای بهار عربی در خاورمیانه محقق نشده است

کد خبر : ۱۴۶۸۹۷

مشکلات سوریه باید از طریق سیاسی حل شود و آنچه مردم این کشور تصمیم بگیرند باید در آینده سیاسی سوریه مورد توجه قرار بگیرد.

رییس مجلس اردن با اشاره به شرایط نامساعد منطقه گفت: طرحهای بهار عربی در خاورمیانه محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عاتف الطراونه در نهمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای‌ عضوسازمان همکاری اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: منطقه خاورمیانه امروز بیش از هر زمان دیگری در مشکلات فراوانی گرفتار شده که در نتیجه لازم است با تفاهم و همدلی کشورهای منطقه به سمت حل این مشکلات حرکت کنیم.

رئیس مجلس اردن در ادامه افزود: کشور اردن به دنبال حل مشکلات موجود از طریق راه‌حل‌های میانه است و پادشاه اردن همواره بر حفظ حرمت کشورهای اسلامی تاکید داشته و به دنبال صلح و ثبات در منطقه است.

وی با اشاره به شرایط نامساعد منطقه خاطر‌نشان کرد: شرایط نامساعدی از جمله جنگهای سرد و گرم بین کشورهای مختلف در حال بروز است و طرح بهار عربی تحقق نیافته است.

رئیس مجلس اردن همچنین اظهار داشت: ما همیشه به دنبال برقراری رابطه مفید بین مردم و منابع موجود در منطقه هستیم که از آن جمله می‌توان در حقوق تاریخی ملت فلسطین با پایتختی قدس شریف اشاره کرد.

وی بابیان اینکه دولت اردن خواهان از بین ر فتن ترور و خشونت در سوریه وبرگزاری انتخاباتی آزاد در آنجاست، تاکید کرد: مشکلات سوریه باید از طریق سیاسی حل شود و آنچه مردم این کشور تصمیم بگیرند باید در آینده سیاسی سوریه مورد توجه قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز