خبرگزاری کار ایران

ندیمی در گفت‌وگو با ایلنا:

پیگیری سیستماتیک مبارزه با ویژه خواری به عهده مقامات قضایی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۶۳

اصل رویکرد مبارزه با ویژه خواری و مفاسد اقتصادی قابل تایید و در خور توجه و اعتنا است اما درخصوص عملکرد دولت باید منتظر بود تا مشخص شود که این اقدام تا چه اندازه قابل تحقق است.

نماینده مردم مازندران گفت: در مورد مبارزه با ویژه خواران اشخاصی بوده‌اند که تحت عناوینی به مجلس معرفی شده‌اند اما اینکه این موضوع به طور منظم و سیستماتیک در مجلس پیگیری شود چنین چیزی وجود ندارد چرا که بررسی این موضوع بر عهده مقامات قضایی است.

ایرج ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص دستور رئیس جمهور در رابطه با مبارزه با رانت خواری و ویژه خواری و اقدامات صورت گرفته در رابطه با این موضوع و اطلاع مجلس درباره شناسایی این ویژه خواران اظهار داشت: عمده اطلاعات ما نمایندگان از طریق مجامع نظارتی و یا خود نمایندگان یا از طریق گزارش‌های اعضای تحقیق و تفحص مجلس است.

نماینده مردم مازندران در ادامه این مطلب افزود: در مورد این موضوع خاص اشخاصی بوده‌اند که تحت عناوینی به مجلس معرفی شده‌اند اما اینکه این موضوع به طور منظم و سیستماتیک در مجلس پیگیری شود چنین چیزی وجود ندارد چرا که بررسی این موضوع بر عهده مقامات قضایی است.

وی گفت: البته اصل رویکرد مبارزه با ویژه خواری و مفاسد اقتصادی قابل تایید ودر خور توجه و اعتنا است اما درخصوص عملکرد دولت باید منتظر بود تا مشخص شود که این اقدام تا چه اندازه قابل تحقق است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز