خبرگزاری کار ایران

نعمتی در تذکر آیین‌نامه‌ای؛

مگر چاپخانه‌ها خراب است که جداول بودجه را به نمایندگان نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۰۹

امروز جلسه تلفیق تشکیل شد و در آن جداول بودجه را رسیدگی کردیم و تا زمان رسیدگی به پایان نرسید جلسه را تعطیل نکردیم.

مردم نماینده مردم اسد آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: چاپخانه‌های مجلس خراب باشد که هنوز جداول چاپ نشده است، ‌ اما من فکر می‌کنم که با این کار حقوق مردم و نمایندگان پایمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز نعمتی در تذکری با استناد به ماده ۱۸۶ آیین نامه داخلی مجلس اظهار کرد: کمیسیون تلفیق موظف است ظرف مدت ۱۵ روز از زمان پایان رسیدگی کمیسیون‌های تخصصی برای بودجه، جدول‌های بودجه را تهیه کند وآنرا ظرف مدت ۱۵ روز به صحن علنی مجلس بیاورد.

مردم نماینده مردم اسد آباد ادامه داد: هفته گذشته نیز تذکر دادم که جداول باید پیوست بودجه باشد، اما امروز می‌بینیم که این اتفاق هنوز نیافتده است.

نعمتی با کنایه از این کار کمیسیون تلفیق اظهار کرد: البته ممکن است؛ چاپخانه‌های مجلس خراب باشد که هنوز جداول چاپ نشده است، ‌ اما من فکر می‌کنم که با این کار حقوق مردم و نمایندگان پایمال می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی رئیس کمیسیون تلفیق در پاسخ به تذکر نماینده اسد آباد گفت: امروز جلسه تلفیق تشکیل شد و در آن جداول بودجه را رسیدگی کردیم و تا زمان رسیدگی به پایان نرسید جلسه را تعطیل نکردیم.

وی افزود: جداول بودجه آمده است و تا ظهر امروز بین نمایندگان توزیع می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز