خبرگزاری کار ایران

مجلس به پیشنهاد عثمانی رای داد؛

هرگونه پرداخت به کارکنان عضو هیات مدیره غیر موظف شرکتهای دولتی ممنوع شد

کد خبر : ۱۴۴۱۷۵

عثمانی: هرگونه پاداش نقدی و غیر نقدی به کارکنان دولت اعم از شاغل و بازنشسته که به عنوان عضو هیئت مدیره غیر موظف شرکت های دولتی و شرکت های وابسته به نهادهای عمومی غیر دولتی، به ویژه به عنوان نمایندگان اشخاص حقوقی درمی آیند، ممنوع شود.

نماینده مردم بوکان پیشنهاد کرد: هرگونه پاداش نقدی و غیر نقدی به کارکنان دولت اعم از شاغل و بازنشسته که به عنوان عضو هیئت مدیره غیر موظف شرکت های دولتی و شرکت های وابسته به نهادهای عمومی غیر دولتی، به ویژه به عنوان نمایندگان اشخاص حقوقی درمی آیند، ممنوع شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمد قسیم عثمانی درنشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه ۹۳ کل کشور پیشنهاد اصلاح بند " و " تبصره ۱۹ را مطرح کرد که بر اساس این پیشنهاد، هرگونه پرداخت حقوق، حق حضور در جلسات و پاداش نقدی و غیر نقدی به کارکنان دولت اعم از شاغل و بازنشسته که به عنوان عضو هیئت مدیره غیر موظف شرکت های دولتی و شرکت های وابسته به نهادهای عمومی غیر دولتی، به ویژه به عنوان نمایندگان اشخاص حقوقی درمی آیند، ممنوع است.

نماینده مردم بوکان در توضیح این پیشنهاد خود اظهار داشت: چنانچه عبارت " نقدی و غیر نقدی " در این بند ذکر نگردد در قالب های مختلف مانند اهدای زمین و اتومبیل و امثال آن به افراد بازنشسته شاغل پاداش داده می شود که این با رویکرد دولت نیز در تضاد قرار دارد.

پیشنهاد نماینده بوکان در نهایت با ۱۱۱رای موافق، ۵۲رای مخالف و۱۳رای ممتنع از ۱۷۶آرای ماخوذه از ۲۰۸ نماینده حاضر در مجلس تصویب شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز