خبرگزاری کار ایران

با موافقت نمایندگان صورت می‌گیرد‎؛

انتقال حق بیمه مستخدمان رسمی دولت به صندوق بازنشستگی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۱۹

پیشنهاد یاد شده از سوی جعفر قادری نماینده مردم شیراز مطرح شد که در ‌‌نهایت نمایندگان با ۱۰۷ رأی موافق، ۲۶ رأی مخالف و ۱۹ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۱ نماینده حاضر در صحن علنی با آن موافقت کردند.

با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی حق بیمه سهم مستخدم و کارفرما برای مستخدمین رسمی دولت بدون اینکه بار اضافی بر مستخدم تحمیل کند از صندوق تأمین اجتماعی به صندوق بازنشستگی منتقل خواهد شد.

به گزارش ایلنا، نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز - شنبه - مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۹۳ کل کشور با الحاق بندی به تبصره ه این لایحه موافقت کردند.

براساس بند الحاقی به تبصره ۱۵، حق بیمه سهم مستخدم و کارفرما برای مستخدمین رسمی دولت که در ابتدای استخدام توسط صندوق تأمین اجتماعی وصول شده است براساس دستورالعملی که توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهیه و ابلاغ خواهد شد به روز رسانی شده و بدون اینکه بار اضافی بر مستخدم تحمیل کند از این صندوق به صندوق بازنشستگی منتقل خواهد شد.

گفتنی است پیشنهاد یاد شده از سوی جعفر قادری نماینده مردم شیراز مطرح شد که در ‌‌نهایت نمایندگان با ۱۰۷ رأی موافق، ۲۶ رأی مخالف و ۱۹ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۱ نماینده حاضر در صحن علنی با آن موافقت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز