خبرگزاری کار ایران

ندیمی در تذکری مطرح کرد:

چرا از حوادثپیشگری نمی کنند

کد خبر : ۱۴۳۳۵۵

حتما باید روستایی بسته شود، خانه یا مدرسه‌ای ریخته شود و یخبندانی که از فردای برف مردم را تهدید می‌کند برای مردم مشکلاتی به وجود آورد، گاز و برق مناطق قطع شود سپس اقدام به رفع مشکلات شود؟

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس از بی توجهی مسئولان ستاد بحران به مشکلات اْسیب دیدگان از بارش برف و یخبندان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایرج ندیمی در نشست علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور در تذکری گفت: علی رغم تشکیل نهادهایی مانند ستاد بحران و مدیریت و پرداخت پاداش و حقوق واقعا این سوال وجود دارد که چرا در کشور ما در حوزه پیشگیری از حوادثکم توجهی می‌شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی افزود: چرا باید علی رغم هشدارهای سازمان هواشناسی، بعد از وقوع حوادثو کشته شدن مردم نسبت به رفع مشکلات اقدام شود.

وی ادامه داد: واقعا نسبت به آقایانی که در مسئولیت های اجرایی هستند تذکر می دهم؛ ستاد بحران درست کردید اما هیچ!

ندیمی خطاب به ابوترابی فرد رئیس جلسه گفت: از شما درخواست می کنم از مسئولان اجرایی بخواهید چرا نسبت به مشکلاتی که برای مردم ناشی از برف و یخبندان به وجود آمده است بی توجه هستند.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: حتما باید روستایی بسته شود، خانه یا مدرسه‌ای ریخته شود و یخبندانی که از فردای برف مردم را تهدید می‌کند برای مردم مشکلاتی به وجود آورد، گاز و برق مناطق قطع شود سپس اقدام به رفع مشکلات شود؟

ندیمی خطاب به مسئولان اجرایی کشور گفت: ما به عنوان نمایندگان مردم از شما توقع داریم به داد ملت برسید.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اظهار رضایت از مدیران میانی گفت: مدیران پایین دستی به مشکلات بی توجهی می‌کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سر کبکی در برف بودجه فرو برده‌ایم؛ توقع داریم مسئولان اجرایی به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: در بحثسبد کالا علی رغم اینکه اقدام مناسبی بود اما دولت می‌توانست با ارائه کارت اعتباری این موضوع را اداره کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز