خبرگزاری کار ایران

علی لاریجانی در نطق پیش از دستور:

دولت روند توزیع سبد کالا را اصلاح کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۰۱

مشکلات استانهای شمالی نگرانی‌هایی را برای نمایندگان ایجاد کرده و مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است که جا دارد از دولت و وزرات کشور بخواهیم که به سرعت این موضوع را پیگیری کنند.

رییس‌مجلس شورای اسلامی خواستار اصلاح روند توزیع کالا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی لاریجانی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش در آمدی لایحه بودجه ۹۳ کل کشور در نطق پیش از دستور خود طی سخنانی اظهار داشت: دولت بعداً در لایحه بودجه امسال قوانین مادر را تغییر داده که این کار در بودجه مرسوم نیست و اگر دولت قصد چنین کارهایی را دارد، می‌تواند آن‌ها را در لوایج جداگانه‌ای مطرح کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی درخصوص تذکرات اخیر مطرح شده در رابطه با توزیع سبد کالا همچنین بیان داشت: در جریان بررسی بودجه صحبت‌ها و تذ کرات متعدد در مورد توزیع سبد کالا مطرح شده است که نشان می‌دهد در نحوه توزیع آن مشکلاتی وجود دارد و برخی از اقشار به ویژه کشاورزان در دریافت آن دچار مشکل شده‌اند.

وی با بیان اینکه دولت محترم سریعاً باید این روند را اصلاح کند و روند توزیع سبد کالا را با دقت بیشتری انجام دهد، گفت: من هم با دولت صحبت کرده‌ام و قرار است این مشکل رفع شود و این کار با دقت و شتابی بیشتری انجام گیرد.

لاریجانی در ادامه سخنان خود با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای مردم شمال کشور بر‌ اساس‌ سرما وبارش برف، خاطر‌نشان‌کرد‌: ‌مسائل دیگری که این روز‌ها در مجلس مطرح می‌شود، مشکلات ایجاد شده برای مردم شمال کشور است که این مسائل نگرانی‌های را نیز برای نمایندگان ایجاد کرده است و مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است که جا دارد از دولت و وزرات کشور بخواهیم که به سرعت این موضوع را پیگیری کنند و به ویژه وزرات خانه‌های مرتبط با تلاش بیشتری به این موضوع رسیدگی کنند.

وی گفت: نمایندگان این مناطق به دلیل نیاز مجلس به حد نصاب در جریان بررسی لایحه بودجه نتوانسته‌اند ازنزدیک به این مناطق سر بزنند ودر جریان مشکلات آنان قرار بگیرند، لذا مجلس خواهان پیگیری بیشتر این موضوع از سوی دولت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز