خبرگزاری کار ایران

احمدی لاشکی با اشاره به مشکل برف‌گرفتی مازندران؛

برای حل مشکل؛ تنها به خدای بزرگ رونوشت نزده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۶۰

حدود ۱۴۵ روستا در غرب استان مازندران اکنون از داشتن نعمت آب و برق محروم‌اند و راه‌های ارتباطی ۱۰ شهر به طور نسبی قطع است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از دولت خواست تا هر چه سریع‌تر به مشکلات قطعی آب و برق ایجاد شده پس از بارش برف در حوزه انتخابیه‌اش رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه علنی امروز - دوشنبه - مجلس شورای اسلامی قاسم احمدی لاشکی در اخطاری به استناد اصل سوم بند ۹ قانون اساسی که به رفع تبعیض ناروا اذعان دارد گفت: متاسفانه ۷۲ ساعت است که مردم غرب استان مازندران دچار مشکل شده‌اند و این برفی که می‌تواند و باید نعمت باشد به خاطر مشکلات مایه خفت و ذلت برای مردم غرب مازندران شده است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه سفر رئیس جمهور به یکی از استان‌ها خطاب به معاون اول رئیس‌جمهور گفت: حدود ۱۴۵ روستا در غرب استان مازندران اکنون از داشتن نعمت آب و برق محروم‌اند و راه‌های ارتباطی ۱۰ شهر به طور نسبی قطع است.

وی با اشاره به خسارت جدی کشاورزان غرب استان مازندران گفت: در دو سه روز اخیر مکرراً با مسئولین دولتی مکاتبه و مذاکره حضوری انجام شده است اما تاکنون اقدام جدی صورت نگرفته است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه به تنها جایی که برای حل این مشکل رونوشت نزدیم خدای بزرگ بود، گفت: تنها از مدیر گاز منطقه تشکر می‌کنم به این دلیل که تا این لحظه با وجود افت فشار مدیریت خوبی انجام دادند و تاکنون مشکل قطعی نداشتیم.

احمدی لاشکی با اشاره به مصوبات امروز مجلس مبنی بر افزایش عوارض آب و برق گفت: مردم که اینگونه با شما همکاری می‌کنند شایسته نیست که ۲۴ ساعت آب و برق نداشته باشند. ض

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس از وزیر صنعت و معدن و تجارت خواست تا جلوی رشد قیمت کالا‌ها را بگیرد.

وی همچنین خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزیر جهاد بداند که حمایت از کشاورزان الان الزامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز