خبرگزاری کار ایران

پاسخ کوچک‌زاده به دفاعیات نوبخت؛

با چه مجوزی پاسخ مرا دادید؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۶۱

کوچک زاده با اشاره به سخنان عثمانی مبنی بر اینکه دولت گذشته سبد کالا را به عده‌ای خاص می‌داد، عنوان کرد: آقای عثمانی اگر شما می‌دانید که بن به چه کسی تعلق می‌گرفت پس شما نیز نور چشمی دولت قبل بودید.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد مجدد از نحوه توزیع سبد کالا گفت: آقای نوبخت با چه مجوزی پاسخ انتقاد مرا داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران ری وشمیرانات با استناد به ماده ۷۹ از آیین نامه داخلی مجلس که درآن به اصل دفاع نمایندگان از خود تاکید شده است، اظهار کرد: مشخص نیست که آقای نوبخت با کدام مجوز از خود در صحن علنی دفاع کردند؟ در حالی که ایشان برای دفاع از تبصره‌های بودجه و برای اعلام موضع دولت نسبت به تبصره‌ها به مجلس آمده‌اند.

وی افزود: ایشان می‌گویند لازم نیست که نظرهای خودرا در خصوص سبد کالا فریاد می‌زدید. می‌آمدید و خصوصی مسئله خود را مطرح می‌کردید. در حالیکه سبد کالا مسئله‌ای است که همه کشور درگیر آن هستند.

نماینده مردم تهران، ‌ری و شمیرانات ادامه داد عرض بنده این بود که منبع آن کجاست و شما پاسخ ندادید و دفترچه بودجه را در دست گرفتید و با بیان یک ردیف از آن کار خود را قانونی جلوه کردید

کوچک‌زاده با بیان اینکه سبدکالا به بسیاری از مستحقان تعلق نگرفته است، ابراز کرد: روز گذشته ۵۰کارگر به درب اتاق من در دانشگاه آمدند وگفتند چرا سبد کالا به ما اختصاص پیدا نمی‌کند درحالیکه سبد کالا به استادان دانشگاه تعلق گرفته است، آیا استادان برخوردار هستند یا کارگران و این نحوه توزیع شایسته دولتی که مدعی تدبیر است، نبود.

وی اذعان داشت: آقای مصباحی مقدم گفت؛ برای پرداخت هر دوره سبد کالا حدود۱۰۰۰ میلیارد تومان منبع مالی نیاز است، درحالیکه به مسئولان دولتی همواره از نبود پول در خزانه خبر می‌دهند.

وی درپایان با اشاره به سخنان عثمانی مبنی بر اینکه دولت گذشته سبد کالا را به عده‌ای خاص می‌داد، عنوان کرد: آقای عثمانی اگر شما می‌دانید که بن به چه کسی تعلق می‌گرفت پس شما نیز نور چشمی دولت قبل بودید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز