خبرگزاری کار ایران

تابش در تذکر آیین‌نامه‌ای:

اخلال در دستگاه‌های رای‌گیری موجب بی‌نظمی در مجلس شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۸۶

برای رسیدگی به لایحه بودجه وقت زیادی از نمایندگان گرفته می‌شود در حالی که با اخلال دستگاه‌ها مواجه هستیم و این موجب بی‌نظمی در مجلس است. بودجه چندصد میلیاردی را نباید با این وقت‌ها که هدر می‌رود، بررسی کرد.

محمدرضا تابش درباره اجرای آیین‌نامه به هیئت رئیسه تذکر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمدرضا تابش نماینده یزد در جلسه نوبت بعدازظهر مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدتی است دفترچه تذکر در دست من است و با این کار خواستم مقاومت خود و میزان توجه هیئت رئیسه به تذکرات نمایندگان را بسنجم، اظهار داشت: تذکر من مربوط به اخلال دستگاه رأی‌گیری الکترونیک است که این اخلال باعثبی نظمی در مجلس شده است..

نتابش ادامه داد: شما شیفت شب برای برای ادامه رسیدگی به لایحه بودجه گذاشته اید، بنده و سایر همکاران با این امر موافق هستیم اما فهم ما از آیین‌نامه و قانون اساسی این است که شما درباره شیفت شب رأی گیری کنید. آقای رئیس از من پرسیدند آیا نمی‌خواهید بودجه تصویب شود من پاسخ دادم مایلم هرچه زودتر بودجه تمام شود. ایشان گفتند اگر این طور است پس دیگر این موضوع را پیگیری نکنم.

تابش ادامه داد: اما مسئولیت شما را در قبال عمل به آیین‌نامه یادآور می‌شوم. حضرتعالی مسئولیت شرعی خود را در قبال انجام آیین‌نامه ایفا کنید.

این نماینده مجلس افزود: برای رسیدگی به لایحه بودجه وقت زیادی از نمایندگان گرفته می‌شود در حالی که با اخلال دستگاه‌ها مواجه هستیم و این موجب بی‌نظمی در مجلس است. بودجه چندصد میلیاردی را نباید با این وقت‌ها که هدر می‌رود، بررسی کرد.

وی در پایان گفت: من با دوستان فنی صحبت کردم و گویا آنها حدود ۴ یا ۵ ساعت وقت برای رفع اشکال دستگاه‌ها احتیاج دارند. بنابراین برای رعایت نظم و انظباط مجلس استدعا دارم موضوع را پیگیری کرده و دستور دهید رأی گیری برای این امر در دستور کار قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز