خبرگزاری کار ایران

مرندی در کفت‌وگو با ایلنا:

در مجلس چیزی جز همکاری با دولت ندیده‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۲۸

نه فقط در بحثبودجه بلکه در همه زمینه‌ها در مجلس چیزی ندیده‌ام که دلالت بر غیر این امر کند که نظر بر همکاری با دولت نباشد. همواره نگاه در همکاری با دولت بوده است و من واقعا تا به حال در مجلس شورای اسلامی غیر از این چیزی ندیده‌ام.

عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: من در مجلس چیزی جز حمایت از دولت ندیده‌ام.

علیرضا مرندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، در خصوص بررسی بودجه توسط نمایندگان در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگان بنا را بر موافقت با رویکرد کلی بودجه گذارده‌اند و یا اینکه ممکن است به دلیل برخی مخالفت‌های سیاسی در تصویب بودجه مواردی را خلاف نظر دولت اعمال نمایند، اظهار داشت: من از باطن یک یک نمایندگان خبر ندارم. اما به طور کلی به نظر می‌رسد نظر همکاری با دولت است. اما طبیعی است که هر نماینده‌ای نظراتی را که دارد اعلام و گاهی اعمال کند.

وزیر بهداشت پیشین در ادامه افزود: نه فقط در بحثبودجه بلکه در همه زمینه‌ها در مجلس چیزی ندیده‌ام که دلالت بر غیر این امر کند که نظر بر همکاری با دولت نباشد. همواره نگاه در همکاری با دولت بوده است و من واقعا تا به حال در مجلس شورای اسلامی غیر از این چیزی ندیده‌ام.

مرندی در پایان گفت: من با یک یک نمایندگان سخن نگفته‌ام و نمی‌توانم از دل آنان چیزی بگویم اما به طور کلی فضای مجلس اینگونه است که از دولت حمایت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز