خبرگزاری کار ایران

کریمی قدوسی خطاب به رییس‌جمهور:

چه کار کردید که زبان استکبار ده متر شده است؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۰۹

رئیس جمهور و تیم مذاکره‌کننده باید پیام ۲۴ خرداد را به شکل عملی انجام دهند و هر مقام مسئولی که این محکمات را فراموش کند، همچون آمریکا به خاک سیاه خواهد نشست، تفاوت نمی کند رئیس جمهور، رئیس مجلس تشخیص مصلحت نظام و یا نماینده مجلس باشد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس‌جمهور گفت: شما با سه شرط شرعی روی کار آمدید که مهمترین آن ایستادگی در مقابل استکبار بود. اما معلوم نیست سیاست شما در این چند ماه چه بوده است که زبان ۲ سانتی متری آنها را ده متری کرده‌اید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد کریمی قدوسی در تذکری شفاهی ئر جلسه علنی مجلس خطاب به رئیس جمهور عنوان کرد: آقای روحانی امام(ره) که با آن عظمت دنیا در برابرشان سر خم کرد، شرط حیات سیاسی را عمل به اسلام می دانستند.

وی افزود: شما با سه شرط شرعی روی کار آمدید که مهمترین آن ایستادگی در مقابل استکبار بود. اما معلوم نیست سیاست شما در این چند ماه چه بوده است که زبان ۲ سانتی متری آنها را ده متری کرده‌اید.

وی افزود: رئیس جمهور و تیم مذاکره‌کننده باید پیام ۲۴ خرداد را به شکل عملی انجام دهند و هر مقام مسئولی که این محکمات را فراموش کند، همچون آمریکا به خاک سیاه خواهد نشست، تفاوت نمی کند رئیس جمهور، رئیس مجلس تشخیص مصلحت نظام و یا نماینده مجلس باشد.

نماینده مردم مشهد با بیان اینکه ثروت یکی از وزیران دولت یازدهم برابر تمام وزیران دولت دهم است، ابراز کرد: تعداد وزرایی که ثروت آنها بالای ۱۰۰۰ میلیارد است، در این دولت بسیار است و با گذشت ۶ ماه از روی کار آمدن دولت هنوز دارایی‌های خودرا به قوه قضاییه اعلام نکرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز