خبرگزاری کار ایران

حداد عادل:

فراکسیون اصولگرایان طرح غنی‌سازی ۶۰ درصد را دنبال نمی‌کند

کد خبر : ۱۳۱۸۴۳

اصولا دو فراکسیون بر سر بسیاری از موضوعات ازجمله مسایل هسته‌ای و اصول بودجه نظر مشترک دارند، عقل و منطق حکم می‌کند در آنچه که با هم اختلاف نظر نداریم به طور همسو با هم عمل کنیم که البته مواردی که در آن باهم اختلاف نظر نداریم بسیار زیاد است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه آیا طرح مطرح شده در مجلس از سوی برخی نمایندگان مبنی بر غنی‌سازی ۶۰ درصد هسته‌ای را قبول دارید و آن را دنبال می‌کنید؟ کفت: این نظر برخی نمایندگان است و فراکسیون آن را دنبال نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، غلامعلی حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی روز چهار شنبه مجلس با اشاره به اینکه دیدار وی با علی لاریجانی مربوط به دو تا سه هفته اخیر بوده است، گفت: ارتباط دو فراکسیون امر بسیاری عادی است که این دیدار دو سه هفته اخیر انجام شد.

وی افزود: اصولا دو فراکسیون بر سر بسیاری از موضوعات ازجمله مسایل هسته‌ای و اصول بودجه نظر مشترک دارند، عقل و منطق حکم می‌کند در آنچه که با هم اختلاف نظر نداریم به طور همسو با هم عمل کنیم که البته مواردی که در آن باهم اختلاف نظر نداریم بسیار زیاد است.

نماینده مردم تهران در پاسخ به اینکه آیا هدف از این جلسه یکی شدن دو فراکسیون رهروان ولایت و اصولگرایان بوده است یا نه پاسخ داد: خیر بحثیکی شدن مطرح نیست. در واقع در میدان عمل در مواردی که وحدت نظر داریم به شکل مشترک عمل می‌کنیم که اعضای دو فراکسیون نیز این مساله را پذیرفته‌اند؛ به طور مثال دعوت از آقای تخت روانچی موضوعی بود که اعضای دو فراکسیون آن را امضا کردند، در گذشته این وحدت رویه وجود داشته و در آینده هم وجود دارد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان در پاسخ به اینکه آیا برنامه‌های مشترکی همچون دعوت از وزیران مختلف از جمله وزیران اقتصادی نیز دارید، گفت: چنین برنامه‌ای نبوده در نظر داریم در بسیاری از مواردی که محل اختلاف وجود ندارد به صورت واحد عمل کنیم.

حداد عادل همچنین درباره اینکه آیا فراکسیون اصولگرایان با رئیس جمهور دیدار کرده یا نه گفت: ما رئیس جمهور را در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌بینیم، آقای رئیس جمهور تا این لحظه دیدار فراکسیونی نداشتند چه با فراکسیون رهروان و چه با ما و چه با دیگر فراکسیون‌ها. اما اگر چنین برنامه‌های وجود داشته باشد ما از آن استقبال می‌کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا فراکسیون در این باره درخواستی داشته یا نه پاسخ داد: ما درخواستی برای ملاقات با رئیس جمهور نداشتیم.

رئیس فراکسیون اصولگرایان همچنین در پاسخ به اینکه موضوع دیدار شما با آقای لاریجانی چه بود پاسخ داد در مجلس امور زیادی وجود دارد که همکاری دو فراکسیون را اقتضا می‌کند اما محتوای این جلسه در حد مسایل مجلس بود.

حدادعادل همچنین در پاسخ به اینکه آیا طرح مطرح شده در مجلس از سوی برخی نمایندگان مبنی بر غنی‌سازی ۶۰ درصد هسته‌ای را قبول دارید و آن را دنبال می‌کنید؟ کفت: این نظر برخی نمایندگان است و فراکسیون آن را دنبال نمی‌کند.

وی در پایان در خصوص حماسه ۹ دی، گفت: عده‌ای مخالف بودند که ملت در برابر آن‌ها ۹ دی را آفرید، این‌ها از احیای ۹ دی و یادآوری آن خوشحال نیستند که این امری طبیعی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز