خبرگزاری کار ایران

ابوترابی‌فرد در آ‎غاز جلسه علنی مجلس:

مجلس با داشتن نمایندگان مذاهب، نمایانگر انسجام‌ ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۲۳

امیدواریم با الهام از آموزه‌های الهی و انسان ساز انبیاء بزرگ در گسترش صلح و دوستی و در سایه وحدت در راه افزایش صلح و مبارزه با خشونت و در برابر افراط‌گری با تمام ظرفیت از کتب الهی و آسمانی بهره بجویند.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: خدا را شاکریم که مجلس شورای اسلامی در این راه با استفاده از آموزه‌های الهی نماینگروحدت ادیان مختلف است و با داشتن نمایندگانی از مذاهب اسلام و سایر ادیان نماینگر وحدت وانسجام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، درآغازجلسه علنی امروز چهارشنبه حجه الاسلا م والمسلمین ابوترابی‌فرد که ریاست جلسه را بر عهده داشت با تبریک روز تولد حضرت عیسی مسیح(ع) گفت: این پیامبر بزرگ الهی همراه با مادر خود در راه صلح مودت و گسترش عدالت در جامعه بشری از همه ظرفیت خود استفاده کرد.
وی افزود: خداوند سبحان در آیاتی از قرآن کریم به تمجید ایشان و مادر پرهیزگارشان پرداخته است وایشان نزد خداوند سبحان از جایکاه و وجاهت ویژه‌ای برخورداراست.
وی حضرت عیسی مسیح را سلام‌الله نامید و گفت: امیدواریم با الهام از آموزه‌های الهی و انسان ساز انبیاء بزرگ در گسترش صلح و دوستی و در سایه وحدت در راه افزایش صلح و مبارزه با خشونت و در برابر افراط‌گری با تمام ظرفیت از کتب الهی و آسمانی بهره بجویند.
ابوترابی‌ فردادامه داد: خدا را شاکریم که مجلس شورای اسلامی در این راه با استفاده از آموزه‌های الهی نماینگروحدت ادیان مختلف است و با داشتن نمایندگانی از مذاهب اسلام و سایر ادیان نماینگر وحدت وانسجام جمهوری اسلامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز