خبرگزاری کار ایران

نماینده بابل در نطق پیش از دستور:

وزارت صنعت و کشاورزی از تولیدات کشاورزی حمایت کند

کد خبر : ۱۳۱۰۹۳

امروز جوانان تحصیلکرده با مراجعه به دفاتر ما نگران آینده خویش هستند و از این رو از دولت تدبیر و امید می خواهیم تا با برداشتن گامهای موثر در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان این معضل را رفع کنند، ضمن اینکه پیشنهاد می شود نوشته های کاربردی متناسب با امکانات شهرها نیز مورد ساماندهی قرار گیرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واردات بی‌رویه و غیر ضروری محصولات کشاورزی خاطرنشان کرد: در استان مازندران ۷۳ نوع محصول کشاورزی با دسترنج کشاورزان و باغداران و دامداران تولید می‌شود، لذااز دولت تدبیر وامید بویژه از وزرات صنعت و کشاورزی در خواست می کنیم که در راستای حمایت از تولیدات داخلی اقدامات مؤثری را مبذول دارند.

به گزارش خبرنگارایلنا، حسین نیاز آذری امروز –یکشنبه - در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی طی سخنانی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه انتخابیه خود اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم شریف حوزه انتخابیه بنده در کارنامه درخشان انقلابی خود ۱۷ هزار شهید و هزاران ایثار گر را دارا می‌باشند، امروز شهرستان بابل و بخشهای شش گانه استانها انتظار بیشتری از دولت دارند.

نماینده مردم بابل گفت: امروز جوانان تحصیلکرده با مراجعه به دفاتر ما نگران آینده خویش هستند و از این رو از دولت تدبیر و امید می خواهیم تا با برداشتن گامهای موثر در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان این معضل را رفع کنند، ضمن اینکه پیشنهاد می شود نوشته های کاربردی متناسب با امکانات شهرها نیز مورد ساماندهی قرار گیرد.

نیاز آذری همچنین اظهار داشت: امروز بعد از ۳۴ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، استان مازندران که به عنوان یکی از قطبهای مهم صنعت گردشگری کشور محسوب می شود شایسته است که در جهت تکریم از مردم و بنابر احوال متناسب با آنها زیرساختهای متناسب نسبت به این موضوع در جامعه فراهم گردد.

وی با اشاره به مشکلات مردم مازندران در خصوص دسترسی به آب شرب بهداشتی و آبیاری مزارع کشاورزی از وزارت نیرو خواست تا در خصوص تسریع در عملیات اجرایی سد آب البرز و آبرسانی به شهرهای گروه الف اقدام مؤثر صورت دهد.

نیاز آذری در ادامه با بیان اینکه با خالی بودن شانه جاده‌ها هر ساله شاهد تصادفات بیشمار در جادههای شمالی کشور هستیم، افزود: وزارت راه و شهرسازی همواره وعده داده است که چند سال دیگر شاهد اتمام پروژه های عمرانی هستیم.

نماینده مردم بابل همچنین با انتقاد از واردات بی‌رویه و غیر ضروری محصولات کشاورزی خاطر نشان کرد: در استان مازندران ۷۳ نوع محصول کشاورزی با دسترنج کشاورزان و باغداران و دامداران تولید می شود، لذا از دولت تدبیر وامید بویژه از وزرات صنعت و کشاورزی در خواست می‌کنیم که در راستای حمایت از تولیدات داخلی اقدامات مؤثری را مبذول دارند.

نیاز آذری همچنین خطاب به وزیر بهداشت گفت: یک سال از مجوز بیمارستان ۴۴ تخت خوابی نبدی می گذرد، اما آرزوی دیرینه مردم در خصوص احداثاین بیمارستان هنوز محقق نشده است.

وی در پایان با اشاره به مشکلات دیگری همچون مشکلات زیست محیطی و عوارض ناشی از دفع غیر اصولی زباله در شهرستان بابل موارد دیگری همچون توجه ویژه به ورزش بانوان و احداثورزشگاه ۱۲ هزار نفری در شهرستان بابل و نظارت بیشتر در دریافت مالیات از کسبه و بازاریان را از جمله موارد مهم برای رسیدگی در شهرستان بابل عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز