خبرگزاری کار ایران

در جلسه علنی مجلس تصویب شد؛

یک فوریت طرح تعیین وظایف سازمان توسعه و عمران دریا و ساحل

کد خبر : ۱۳۱۰۴۸

دردناک‌ترین زمان وقتی است که مسافرانی برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت به سواحل جنوب و شمال می‌روند، اما با غم و اندوه از مسافرت باز می گردند.

یک فوریت طرح تعیین وظایف سازمان توسعه و عمران دریا و ساحل با ۱۰۷ رأی موافق ۴۱رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جبار کوچکی‌نژاد در جلسه علنی امروز - یکشنبه - مجلس شورای اسلامی طی سخنانی درموافقت با دو فوریت طرح تعیین وظایف سازمان توسعه و عمران دریا و ساحل اظهار کرد: همانطور که آقای محجوب و آقای لاهوتی اذعان کردند که باید وظایف سازمان توسعه و عمران دریا و ساحل به قانون تبدیل شود این ضرورت در برنامه چهارم توسعه نیز وجود دارد اما با وجود آنکه سه سال از آن می گذرد هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است.

وی ادامه داد: دردناک ترین زمان وقتی است که مسافرانی برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت به سواحل جنوب و شمال می‌روند، اما با غم و اندوه از مسافرت باز می گردند.

وی ادامه داد: این سازمان تلاش می کند از مرگ انسانها جلوگیری کند و انتظار می رود که نمایندگان به دو فوریتی بودن این طرح رأی دهند، زیرا تا بهار فرصت اندکی باقی مانده است.

وی اظهار کرد: دغدغه‌های آقای لاهوتی برای بررسی گزارش کمیسیون عمران نیز پس از تصویب این دو فوریت رفع می شود، زیرا می توان از مواد و بندهای گزارش کمیسیون عمران در این طرح استفاده کرد.

پس از بحثو بررسی نمایندگان در خصوص اتخاذ دو فوریت برای تعیین وظایف سازمان توسعه و عمران دریا و ساحل با ۱۰۹ رأی موافق، ۵۹ رأی مخالف و ۲۰ رأی ممتنع آنرا به تصویب نرساندند، اما پس از آن با پیشنهاد یک فوریت برای این طرح با ۱۰۷ رأی موافق ۴۱رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع موافقت کردند و این طرح به شکل یک فوریت و پس از انجام بررسیهای لازم در کمیسیون مربوطه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در دستور کار نمایندگان مردم قرار می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز