خبرگزاری کار ایران

نماینده فومن در موافقت با سلب دو فوریت ممنوعیت اشتغال بازنشستگان:

انتصاب‌ها باید از یک نقطه تعادل بهره‌مند شوند

کد خبر : ۱۲۵۸۲۶

به کارگیری بازنشستگان از حد استاندارد آن خارج شده است، اما حل این مشکل دلیل آن نیست که شتابزده عمل کنیم و چنین طرحی را تصویب کنیم.

نماینده فومن در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم از نیروهای باتجربه استفاده می‌کند و دولتی هم ممکن است که اعتقاد به استفاده از نیروهای جوان داشته باشد و باید توجه داشت که آینده کشور باید به سمتی پیش رود که این انتصاب‌ها از یک نقطه تعادل بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر آشوری نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی در موافقت با سلب طرح دو فوریتی ممنوعیت به کارگیری و اشتغال بازنشستگان در مشاغل اجرایی و ستادی، اظهار کرد: به نظر می‌رسد نقطه اساسی و دغدغه‌هایی که در نمایندگان مجلس وجود دارد دغدغه‌ درستی است اما چند اشکال مبنایی در این طرح وجود دارد و نمایندگان باید ملاحظاتی را درخصوص آن مدنظر داشته باشند.

وی افزود: نکته نخست این است که به کارگیری بازنشستگان از حد استاندارد آن خارج شده است، اما حل این مشکل دلیل آن نیست که شتابزده عمل کنیم و چنین طرحی را تصویب کنیم.

وی افزود: اگر این طرح تصویب شود یک اختلال در کار دولت ایجاد می‌شود، زیرا دولت تاکنون در بسیاری از پست‌های مدیریتی از بازنشستگان استفاده کرده است.

آشوری با توجه به اینکه این طرح عطف به ماسبق نمی‌شود، تاکید کرد: همه بازنشستگانی که تاکنون در مشاغل مدیریتی به کارگیری شده‌اند باید از کار خود کناره‌گیری کنند. نکته دیگر این است که دولت به عنوان متصدی اجرایی کشور در یک نبرد دیپلماتیک به سر می‌برد و ما نمایندگان مجلس نیز باید پشتیبان آنها باشیم.

وی با بیان اینکه هر دولت رویکرد خاص خود را دارد، ابراز داشت: دولت یازدهم از نیروهای باتجربه استفاده می‌کند و دولتی هم ممکن است که اعتقاد به استفاده از نیروهای جوان داشته باشد و باید توجه داشت که آینده کشور باید به سمتی پیش رود که این انتصاب‌ها از یک نقطه تعادل بهره‌مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز