خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور در مخالفت با استعفای نماینده نهاوند:

سنایی نباید سنگر مهم مجلس را خالی کند

کد خبر : ۱۲۵۲۵۱

مجلس می خواهد از نظرات و تجربیات ایشان استفاده کنند وگرنه مخالفت ما به این منظور نیست که قبای وزرات خارجه به اصطلاح بر تن ایشان گشاد است.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با استعفای نماینده نهاوند، گفت: اصل کار مجلس است و نباید این سنگر مهم را خالی کرد.

به گزارش خبرنگارایلنا، نادر قاضی پور در مخالفت با استعفای مهدی سنایی از مجلس در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی سنایی را یکی از منظم ترین نما یندگان در مجلس توصیف کرد وگفت: وظیفه ایشان در مجلس بسیار مهم تر از وظیفه یک وزیر است.

وی با تاکید براین که همگی ما از سر‌ علاقه مندی خواستار حضور وی در جمع خود هستیم، گفت: مجلس می خواهد از نظرات و تجربیات ایشان استفاده کنند وگرنه مخالفت ما به این منظور نیست که قبای وزرات خارجه به اصطلاح بر تن ایشان گشاد است.

قاضی پور گفت: نظر شخصی من این است که سفارت روسیه جای مهمی است و البته حضور افرادی هوشمند چون دکتر سنایی به کشور کمک می کند، اما اصل کار مجلس است و نباید این سنگر مهم را خالی کرد.

وی خطاب به سنایی گفت: البته ما به اراده شخصی شما احترام می گذاریم و چنانچه به سفارت روسیه راه یافتید توصیه می کنیم که شعار نه شرقی و نه غربی امام(ره) را فراموش نکنید و تمام برنامه های خود را با سه قوه هماهنگ کنید تا پیشرفت خوبی را در کشور داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز