خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بجنورد در مخالفت با استعفای سنایی:

مگر قحط الرجال داریم

کد خبر : ۱۲۵۲۹۷

آیا نباید نیروی خوب در این حوزه تربیت می کردیم تا امروز این خلاء را به مجلس وارد نکنیم؟ اکنون چه شده که قبول می کنیم که مجلس برای دو سال از این نیرو محروم باشد؟

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با استعفای نماینده نهاوند در مجلس گفت: این که ما یک نیروی خوب را به این بهانه که در حوزه دیگر نیروی مناسب و متبحر نداریم از دست بدهیم به معنی قحط الرجال نیست؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم جعفری در مخالفت با استعفای مهدی سنایی از مجلس در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی طی سخنانی گفت: ما در یک چیز باید بخل داشته باشیم و آن از دست دادن نیروهای مفید و تاثیر گذار است.

وی گفت: این که ما یک نیروی خوب را به این بهانه که در حوزه دیگر نیروی مناسب و متبحر نداریم از دست بدهیم به معنی قحط الرجال نیست؟

وی افزود: آیا نباید نیروی خوب در این حوزه تربیت می کردیم تا امروز این خلاء را به مجلس وارد نکنیم؟ اکنون چه شده که قبول می کنیم که مجلس برای دو سال از این نیرو محروم باشد؟

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این که استعفای ایشان با تدبیر و مدیریت که اتفاقاً شعار دولت یازدهم هم هست سازگاری ندارد، گفت: زنده و سالم بودن مجلس منوط به افراد کیفی افراد و نیروهای متبحر است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز