خبرگزاری کار ایران

بروجردی در جمع خبرنگاران:

عصبانیت رژیم صهیونیستی بیانگر موفقیت ما در مذاکرات است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۴۰

منحنی تحریم‌ها سیر نزولی خود را آغاز کرده است / موضوع هسته‌ای از شورای امنیت به شورای حکام بازمی‌گردد و این موفقیت بزرگی برای ما به شمار می‌رود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه دنیا فریب خورده است، نشانگر موفقیت ما در مذاکرات ژنو است.

به گزارش ایلنا، علاءالدین بروجردی بعدازظهر امروز در حاشیه مراسم معارفه علی‌اکبر ولایتی که در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود، درباره مذاکرات ژنو، اظهار داشت: تحول مهمی در عرصه مذاکرات اتفاق افتاده است و به رسمیت شناختن فعالیت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران یک موفقیت برای ما به شمار می‌رود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه منحنی تحریم‌ها سیر نزولی خود را آغاز کرده است، افزود: باید برنامه‌ریزی برای گام‌های بعدی صورت گیرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره برخی از تناقض‌گویی‌ها از سوی مقامات آمریکایی نیز یادآور شد: آمریکایی‌ها برای مقابله با تندرو‌های داخل کشورشان ناگزیرند از این ادبیات استفاده کنند.

بروجردی اظهار داشت: موضوع هسته‌ای از شورای امنیت به شورای حکام بازمی‌گردد و این موفقیت بزرگی برای ما به شمار می‌رود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه دنیا فریب خورده است نشانگر موفقیت ما در مذاکرات ژنو است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز