خبرگزاری کار ایران

نمایندگان در بیانیه‌ای؛

از تیم مذاکر کننده هسته‌ای ایران حمایت کردند

کد خبر : ۱۲۲۰۸۶

غرب به جای خط و نشان کشیدن برای مذاکرات بداند فرصت زیاد ندارد و در صورت فرصت سوزی، مجلس در همکاری با آژانس انرژی اتمی تجددنظر می‌کند.

نمایندگان مجلس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند: غرب به جای خط و نشان کشیدن برای مذاکرات بداند فرصت زیاد ندارد و درصورت فرصت سوزی، مجلس در همکاری با آژانس انرژی اتمی تجددنظر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایندگان مجلس همچنین درمورد مذاکرات هسته‌ای ژنو، از تیم مذاکرکننده حمایت کرده و به غرب اولتیماتوم دادند.

به گزارش ایلنا متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران در آستانه مذاکرات هسته‌ای در ژنو نکات زیر را متذکر می‌شویم

جمهوری اسلامی ایران همواره بهترین مسیر حل و فصل موضوع هسته‌ای را مذاکره دانسته و همیشه بر لوازم مذاکرات پای بند بوده است.

- جمهوری اسلامی ایران حقوق هسته‌ای خود را در چارجوب قوانین بین المللی npt و پارلمان پیگیری نموده و همکاری همه جانبه با آژانس بین المللی انرژی اتمی را داشته است.

با یک نگاه آسیب شناسانه به روند بیش از یک دهه مذاکرات هسته‌ای کاملا هویداست که هرگاه مذاکرات در مسیر رسیدن به یک توافق نزدیک شده به ناگاه رژیم صهیونیستی و برخی قدرت‌ها در ایفای نقش خود در جهت اخلال در مذاکرات اقدام کرده و عملا مذاکرات به بن بست کشانده شده است.

اینک با توجه به مذاکرات هسته‌ای در ژنو اعلام می‌کنیم که ملت ایران به هیچ وجه از حقوق هسته‌ای خود عقب نشینی نخواهد کرد و برخی سردمداران کشورهای غربی به جای خط کشیدن به مذاکرات و خشنودی رژیم صهیونیستی باید بدانند این فرصت فراخ نبوده است چنان چه بخواهند مذاکرات را به یک سمت فراسایشی بکشانند مجلس شورای اسلامی تصمیماتی مبتنی بر مطالبات ملت ایران اتخاذ کرده تا در دور همکاری‌های جدید با آژانس بین المللی انرژی اتمی تجدیدنظر خواهد کرد.

ضمن اعتماد به مذاکره کنندگان هسته‌ای به خصوص وزیر محترم امور خارجه، مجلس شورای اسلامی روند مذاکرات را رصد کرده و بر ایستادگی قدرتمند بر رویحقوق هسته‌ای ملت ایران تسریع خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز