خبرگزاری کار ایران

مخالف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

کریمی قدوسی: گودرزی توان دفاع از حقوق ملت را ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۸۹

عده‌ای به عنوان سران فتنه خود را پدرخوانده و قیم دولت می‌دانند که شما توان ایستادگی در برابر این افراد را ندارید و نمی‌توانید در این خصوص مستقل عمل کنید.

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی معتقد است وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان توان دفاع از حقوق ملت را ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کریمی قدوسی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان طی سخنان گفت: آقای گودرزی فردی نیست که بتواند در اعمال رای قانونی خود تا آنجایی که به صلاح ملت است موفق عمل کند.

وی با اشاره به عزل و نصب‌های انجام گرفته از جانب وزرای کابینه گفت: برخی از وزرا بعد از گرفتن رای اعتماد از مجلس علیرغم حساسیت ملت در خصوص انتخابات صورت گرفته کسانی را در جرگه انتصابات خود قرار داده‌اند که نقشی فعال در فتنه داشته‌اند.

وی خطاب به گودرزی افزود: عده‌ای به عنوان سران فتنه خود را پدرخوانده و قیم دولت می‌دانند که شما توان ایستادگی در برابر این افراد را ندارید و نمی‌توانید در این خصوص مستقل عمل کنید.

این نماینده مجلس عدم اعتراض گودرزی به تهدیدهای نظامی آمریکا را دلیلی بر مخالفت خود با این وزیر پیشنهادی عنوان کرد و خطاب به وی گفت: شما توان دفاع از حقوق ملت را ندارید.

وی با بیان اینکه شما قرار است وزیر کابینه‌ای شوید که باید به جوانان امید دهید، گفت: آنجایی که صحبت از خالی بودن خزانه دولت می‌شود دقیقاً در راستای مأیوس و دلسرد کردن جوانان اقدام می‌کنند.

کریمی قدوسی در پایان سخنان خود از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان خواست از آنجایی که حقوق ملت و فرهنگ شهادت و استقامت این ملت در خطراست فتنه را به صراحت محکوم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز