خبرگزاری کار ایران

با تصویب نمایندگان صورت گرفت؛

تغییر دستور درخواست لایحه تاییدو وصول حق بخش غیردولتی در زمینه پست و مخابرات

کد خبر : ۱۱۸۳۳۵

عضو کمیسیون صنایع و معادن علت این موضوع را عدم ایجاد توسعه در شبکه ملی اطلاعات؛ عدم حمایت از بخشهای تعاونی و عدم نبود ارتقاء در سیستم‌های امنیتی و سایبری و همچنین عدم امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت برای مردم نسبت به برنامه پنجم توسعه از عوامل اصلی تصویب این تغییر دستور اعلام کرد.

نمایندگان مجلس، تغییر در دستور درخواست لایحه تاییدو وصول حق بخش غیردولتی در زمینه پست و مخابرات را به تصویب رساندند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، مجلس امروز به درخواست تغییر در دستور لایحه تایید و وصول بخش غیردولتی در زمینه پست ومخابرات رای مثبت داد و بر این اساس مباحثاین لایحه قبل از مطرح شدن موارد بودجه‌ای سال آینده در کمیسیونهای مرتبط برای تامین اعتبار در دستور کار قرار می‌گیرد.
سبحانی نیا نماینده مردم سبزوار در این زمینه اظهار داشت: این تغییر دستور به امضای بیش از ۸۰ نفر از نمایندگان رسیده است و تصمیم بر این است که قبل از لایحه بودجه و بر اساس ضوابط و مقررات و قوانین و به صورت ضابطه‌مند برای ارتقاء و توسعه شبکه ملی اطلاعات وزارت ارتباطات بتواند اعتبارات لازم را جذب کند.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن علت این موضوع را عدم ایجاد توسعه در شبکه ملی اطلاعات؛ عدم حمایت از بخشهای تعاونی و عدم نبود ارتقاء در سیستم‌های امنیتی و سایبری و همچنین عدم امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت برای مردم نسبت به برنامه پنجم توسعه از عوامل اصلی تصویب این تغییر دستور اعلام کرد.
وی همچنین تصریح کرد: در حال حاضر کشور با توجه به ترانزیت خوبی و پروتکل قراردادی که از شانگهای تا فرانکفورت در عهده دارد می‌تواند یک هاب مخابراتی خوبی باشد، اما متاسفانه به لحاظ کمبود بودجه و عدم امکانات لازم برای شبکه‌های مخابراتی و خصوصی عملاً این امر محقق نشده است.
وی عدم پوشش دهی مناسب به مناطق مختلف کشور به خصوص مناطق محروم را به دلیل عدم اعتبار لازم برای این تغییر دستور اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز