خبرگزاری کار ایران

با موافقت نمایندگان در دستور کار مجلس قرار گفت؛

لایحه همکاری‌های ایران با کشورهای عضو اکو در زمینه دامپزشکی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۳۵

به جهت اینکه ما مبادلات فراوانی در این حوزه و منطقه اقتصادی داریم اگر این کنوانسیون بین منطقه‌ای تصویب نشود، عوارض بسیاری را برای کشورمان به دنبال خواهد داشت و باعثخواهد شد تا ما در امنیت غذایی و رعایت اصول بهداشتی با مشکلاتی مواجه شویم.

با موافقت نمایندگان مجلس لایحه همکاری‌های ایران با کشورهای عضو اکو در زمینه دامپزشکی در دستور کار صحن مجلس قرار گرفت.
به گزارش ایلنا، نمایندگان در نشست علنی امروز –چهارشنبه - مجلس شورای اسلامی با ۱۳۵ رأی موافق، ۵ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۰ نماینده حاضر در صحن علنی با در دستور کار قرار گرفتن بررسی لایحه همکاری ایران با کشورهای عضو اکو در زمینه دامپزشکی موافقت کردند.
براساس این گزارش عباس رجایی به عنوان موافق این لایحه گفت: ما در انتهای این ماه قرار است که اجلاس همکاری‌های بین اکو در زمینه دامپزشکی را داشته باشیم و براساس لایحه دولت که در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی بررسی‌های لازم صورت گرفته این اساسنامه باید به تصویب برسد که بین کشورهای عضو اکو همکاری‌های دامپزشکی گسترش یابد.
نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: به جهت اینکه ما مبادلات فراوانی در این حوزه و منطقه اقتصادی داریم اگر این کنوانسیون بین منطقه‌ای تصویب نشود، عوارض بسیاری را برای کشورمان به دنبال خواهد داشت و باعثخواهد شد تا ما در امنیت غذایی و رعایت اصول بهداشتی با مشکلاتی مواجه شویم.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس خاطرنشان کرد: این کنوانسیون و اجلاس هر ساله برگزار می‌شود لذا از آنجا که مهلت این امر به پایان رسیده است از نمایندگان تقاضا دارم به این لایحه رأی مثبت دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز