خبرگزاری کار ایران

سلطانی در تذکر شفاهی:

شاهد مرگ تدریجی ساکنان چهارمحال و بختیاری هستیم

کد خبر : ۱۱۱۸۳۸

با وجود نیترات بالا در آب شرب این منطقه شاهد مرگ تدریجی مردم چهارمحال و بختیاری هستیم که مسئولان در این باره اقدامات لازم را انجام دهند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور در تعیین استاندار چهارمحال از نیروهای بومی استفاده کند، گفت: با وجود نیترات بالا در آب شرب منطقه، شاهد مرگ تدریجی ساکنان آن هستیم.

به گزارش ایلنا، عطاالله سلطانی در نشست علنی امروز(چهارشنبه ۱۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر به مسئولان اجرایی کشور، گفت: استان چهارمحال و بختیاری با دارا بودن ۱۰ درصد از خاک کشور و کمتر از یک درصد از جمعیت و با تأمین ۱۰ درصد از آب مورد نیاز در کشور نه تنها آب برای کشاورزی و مصارف صنعتی ندارد بلکه مردم این منطقه در تأمین آب شرب نیز با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود نیترات بالا در آب شرب این منطقه شاهد مرگ تدریجی مردم چهارمحال و بختیاری هستیم که مسئولان در این باره اقدامات لازم را انجام دهند.

وی خطاب به رئیس جمهور، افزود: با توجه به اینکه در دولت های گذشته در پست های اجرایی این کشور از افراد بومی استفاده می شده، رئیس قوه مجریه در تعیین استاندار این منطقه از نیروهای بومی استفاده کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی برای تأمین اعتبارات محور فراملی شهرکرد - بروجن - خوزستان با توجه به حجم تصادفات در این محور اهتمام ویژه ای داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز