خبرگزاری کار ایران

اخوان در نطق میان دستور:

نیروی انتظامی نسبت به بهبود وضع معیشتی پرسنل خود اقدام کند

کد خبر : ۱۱۱۵۰۸

از رئیس جمهور کشورمان می‌خواهم که گروهی جهت بررسی مشکلات زاینده رود تعیین کرده و در جهت رسیدگی به آن همت گمارند.

عضو کمیسیون حقوقی، قضایی مجلس گفت: از رئیس جمهور کشورمان می‌خواهم که گروهی جهت بررسی مشکلات " زاینده رود " تعیین کرده و در جهت رسیدگی به آن همت گمارند.

به گزارش ایلنا، نیره اخوان بیطرف " نماینده مردم اصفهان در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه ۱۶ مهرماه) در نطق میان‌دستور خود با اشاره به ماه " ذی‌الحجه "، اظهار داشت: حج، این کنگره عظیم اسلام در حال شکل‌گیری است، حج نماد وحدت جهان اسلام و معرفی دین اسلام به‌عنوان دین کامل و نسخه هدایت و رستگاری بشریت است.

وی افزود: برائت از مشرکین یکی از ارکان مهم ابراهیمی است، بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران فرمودند؛ فریاد " مرگ بر آمریکا " متابعت از امر خداوند و رسول خداست و نباید به سمتی حرکت کرد که امر خداوند را تخطئه کرد.

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس تصریح کرد: فرمایشات امام خمینی(ره) بر این مبناست که آمریکا نمونه بارز استکبار است، مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات اخیر خود آمریکا را غیر قابل اعتماد، خودبرتربین و عهدشکن خوانده‌اند و آنها را گرفتار در تنگه شبکه بین‌المللی صهیونیست برشمردند.

بیطرف با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به نیویورک، ادامه داد: از مواضع رئیس جمهور کشورمان و دستگاه سیاست خارجی که توانستند اعتماد و نظر مقام معظم رهبری نسبت به عملکرد خود را جلب کنند، تقدیر می‌کنم.

نماینده مردم اصفهان تاکید کرد: رژیم جعلی صهیونیست که امروز منزوی‌تر از همیشه تلاش می‌کند که در جهان ایران هراسی را ترویج دهد، بیش از گذشته خطر فروپاشی و انحطاط خود را احساس کرده و سعی در پنهان کردن این واقعیت دارد، رژیم غاصب صهیونیستی پس از شکست مذبوحانه در نبردهای ۳۳ روزه و ۲۲ روزه که با فرزندان مقاومت و همچنین شکست در سوریه، خود بیش از دیگران به این مهم واقف شده که دیگر آمریکا و رژیم صهیونیستی ابرقدرت نیست و جمهوری اسلامی ایران تعیین‌کننده معادلات منطقه‌ای در غرب آسیا و شمال آفریقا است.

بیطرف اضافه کرد: ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای همواره باید برای حفظ و صیانت از انقلاب از توانایی دفاع مناسبی برخوردار بوده و برای این مهم لازم است دولتمردان در آستانه تنظیم بودجه سال ۹۳ نسبت به افزایش اعتبارات آن اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: از مسئولان نیروی انتظامی، انتظار می‌رود تا نسبت به بهبود وضع معیشتی پرسنل نیروی انتظامی اقدام کرده و درباره خدمتگزارانی که در مناطق مرزی به حفظ و پاسداری از میهن عزیزمان می‌پردازند، توجه و رسیدگی ویژه‌ای شود.

وی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش افزود: نیمی از استان اصفهان کویری است و طوفان شهر اصفهان را می‌بلعد، آلودگی هوا موجب شده که این شهر تبدیل به دومین شهر آلوده ایران شود، متاسفانه " دبی " فاضلاب بیش از دبی آب شده و واحدهای تولیدی فولاد مبارکه ذوب آهن و پالایشگاه‌ها به میزان بالایی مصرف آب داشته باشند که تعیین این نیاز به تضییع حقه، حق آبداران منجر شده است.

وی افزود: حق‌آبداران، خسارتی دریافت نکردند و از طرفی واحدهای آلوده کننده هم عوارض پرداخت نمی‌کنند، به گونه‌ای که محلات اطراف این صنایع از نبود امکانات در رنج بوده و مشکلات عدیده‌ای برای آنها ایجاد شده که گویا سازمان محیط زیست هم وظیفه‌ای ندارد.

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس، تاکید کرد: مسئولان ذی‌ربط بابت پرداخت خسارت کشاورزان حق آبداران توجهی نکرده و در حال حاضر نیز کشت پاییزه صورت نگرفته است.

نماینده مردم اصفهان تصریح کرد: از رئیس جمهور کشورمان می‌خواهم که گروهی جهت بررسی مشکلات زاینده رود تعیین کرده و در جهت رسیدگی به آن همت گمارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز