خبرگزاری کار ایران

امروز در مجلس صورت گرفت؛

مخالفت مجلس با فوریت بررسی طرح فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان فنی و حرفه ای

کد خبر : ۱۱۱۴۹۲

نمایندگان مجلس با درخواست یک فوریت بررسی طرح تسری قانون فوق العاده خاص کارمندان سازمان‌های پزشکی قانونی و انتقال خون به کارمندان سازمان آموزش و فنی و حرفه ای موافقت نکردند.

طرح تسری قانون فوق العاده خاص کارمندان سازمان های پزشکی قانونی و انتقال خون به کارمندان سازمان آموزش فنی و حرفه ای به صورت عادی بررسی می شود.

به گزارش ایلنا، نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز مجلس با بررسی طرح تسری قانون فوق العاده خاص کارمندان سازمان های پزشکی قانونی و انتقال خون به کارمندان سازمان آموزش فنی و حرفه ای به صورت عادی موافقت کردند.

بر اساس این گزارش نمایندگان مجلس با درخواست یک فوریت بررسی طرح تسری قانون فوق العاده خاص کارمندان سازمان‌های پزشکی قانونی و انتقال خون به کارمندان سازمان آموزش و فنی و حرفه ای موافقت نکردند.

گفتنی است در صورت تصویب نهایی این طرح قانون تسری فوق العاده خاص کارمندان سازمان پزشکی قانونی و انتقال خون به کارمندان سازمان دامپزشکی شامل حال کارمندان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نیز می شود.

در جریان رسیدگی به این طرح که به امضای ۶۱ نفر از نمایندگان رسیده است هادی قوامی به عنوان مخالف و علیرضا محجوب به عنوان مخالف صحبت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز