خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ملکان خواستار سیاستگذاری در تعیین قیمت پایه محصولات کشاورزی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۲۴

اگر پرداخت بیمه خسارت به موقع انجام نشود، باقی مانده محصولات کشاورزی به قیمت نازل از دست آنها خارج خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خواستار تسریع در پرداخت خسارت محصولات کشاورزی از طرف صندوق بیمه محصولات کشاورزی شد.

به گزارش ایلنا، شهروز افخمی در نشست علنی امروز(یکشنبه ۱۴ مهر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: ضرورت تسریع در پرداخت خسارت محصولات کشاورزی از طرف صندوق بیمه محصولات کشاورزی احساس می شود زیرا بیش از ۱۱ هزار هکتار از باغات شهرستان ملکان دچار خسارت های ۷۰ الی ۸۰ درصدی شده و بارش های تابستانی نیز ۱۰ درصد خسارت وارد کرده است.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر پرداخت بیمه خسارت به موقع انجام نشود، باقی مانده محصولات کشاورزی به قیمت نازل از دست آنها خارج خواهد شد.

وی همچنین خواستار سیاستگذاری در تعیین قیمت پایه محصولات کشاورزی شد و تصریح کرد: قیمت پایه انگور ۲۰۰ تومان تعریف شده ولی حداقل باید ۱۵۰۰ تومان باشد و در صورت وارد آمدن خسارت به کشاورزان درصدی از آن تامین شود تا کشاورز بتواند به کار خود ادامه دهد.

این نماینده اصولگرای مجلس از نمایندگان خواست نسبت به مسئله کشاورزی مطالبه جدی داشته باشند و به سخن امام خمینی(ره) در این خصوص اشاره کرد که فرمودند: کشاورزی پایه استقلال کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز