خبرگزاری کار ایران

افتخاری در نطق میان دستور:

معاونت قرآن و عترت در دولت تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۹۴

با توجه به اینکه رئیس جمهور ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی را برعهده دارند تقاضامندم هر چه زودتر در راستای تشکیل جلسات منظم این شورا اقدام کنند تا تصمیمات لازم در راستای توسعه برنامه پنجم اتخاذ شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با عنایت به اهمیت توجه به قرآن، عترت و نماز لازم است تا معاونتی در جهت اهمیت به این مفاهیم دینی در دولت تشکیل شود.

به گزارش ایلنا، لاله افتخاری در نطق میان دستور امروز(یکشنبه ۱۴ مهرماه) با اشاره به فرارسیدن ایام حج و تجمع مسلمانان در مکه گفت: امیدوارم مسلمانان جهان از این ایام بهترین استفاده را ببرند دشمنان اصلی خود را بشناسند.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات توضیح داد: رئیس جمهور محترم در سفر به نیویورک عملکردی متناسب با نرمش قهرمانانه را به نمایش گذاشتند که عملکرد ایشان نشان‌دهنده این بود که نظام با اقتدار و حسن‌نیت در راه اعتمادسازی گام برمی‌دارند که امیدواریم این عملکرد با راهنمایی‌های مقام معظم رهبری تداوم داشته باشد.

وی با تأکید بر لزوم لغو تحریم‌ها و آزادسازی اموال بلوکه شده ایران در برخی کشورها تصریح کرد: باید حق داشتن انرژی هسته‌ای در ایران به رسمیت شناخته شود و به راحتی در این رابطه نباید به آمریکا اعتماد کرد که به فرمایش رهبری این کشور مانند دستی چدنی در دستکش مخملی است.

وی همچنین در رابطه با اقدامات دولت یازدهم در امور فرهنگی توضیح داد: اهمیت قرآن، عترت و نماز به قدری است که باید معاونتی تحت همین عنوان تشکیل شود تا برگ درخشانی در پرونده دولت فعلی باشد، با توجه به اینکه رئیس جمهور ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی را برعهده دارند تقاضامندم هر چه زودتر در راستای تشکیل جلسات منظم این شورا اقدام کنند تا تصمیمات لازم در راستای توسعه برنامه پنجم اتخاذ شود.

افتخاری گفت: از ریاست جمهوری بابت واکنش به موضوع عفاف و حجاب تشکر می‌کنم و امیدوارم دستگاه‌های اجرایی در راستای دستورات ایشان اقدام کنند تا همانطور که در ۸ سال دفاع مقدس پیروز شدیم در جنگ نرم نیز پیروز از میدان بیرون بیاییم.

وی در رابطه با راهکارهای ایجاد حماسه اقتصادی توضیح داد: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از نخبگان، ‌ برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی، رفع نیاز مردم و ایجاد اشتغال از پیش‌زمینه‌های ایجاد حماسه اقتصادی در کشور است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی افزود: تکلیف معاونت امور زنان در ریاست جمهوری هنوز مشخص نشده که امیدوارم هرچه زودتر یا رئیس قبلی ابقا و یا رئیس جدیدی به سازمان معرفی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز