خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

صدا و سیما خود را در برابر مجلس پاسخگو نمی‌داند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۷۱

صدا و سیما با عدم فراجناحی بودن سیاست‌های خود عملا به یک رسانه جناحی تبدیل شده و در حال حاضر تریبون مناسبی برای افکار مردم و نخبگان و جناح‌ها نیست.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، عملکرد صداو سیما را به باد انتقاد گرفت و گفت: صدا و سیما خود را در برابر مجلس پاسخگو نمی‌داند.

منصور حقیقت‌پور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا با بیان اینکه صدا و سیما در طی چند ماهه اخیر فراجناحی عمل نکرده است، اظهار داشت: صدا و سیما با عدم فراجناحی بودن سیاست‌های خود عملا به یک رسانه جناحی تبدیل شده و در حال حاضر تریبون مناسبی برای افکار مردم و نخبگان و جناح‌ها نیست.

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم افزود: رئیس سازمان صدا و سیما با وجود هشدار‌های داده شده به وی از سوی مجلس حاضر به پاسخگویی نیست و خود را موظف به پاسخگویی در برابر نمایندگان مجلس نمی‌داند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با اظهار تأسف از اینکه هیئت نظارت بر صدا و سیما تاکنون اقدام مناسبی در این زمینه انجام نداده است خواستار افزایش نظارت و رسیدگی کافی بر عملکرد سازمان صدا و سیما شد.

حقیقت‌پور در مورد پوشش خبری سفر رئیس جمهور و هیئت همراه او به نیویورک از سوی سازمان صدا و سیما گفت: نمی‌توان به طور کامل در این زمینه به رسانه ملی نمره ۲۰ داد اما تا حدودی نسبت به مواضع قبلی سازمان صدا و سیما در مورد پوشش خبری دولت جدید، در این مساله عملکرد مناسبی نسبت به عملکرد قبلی خود داشته است.

وی افزود: امیدوارم که رئیس آینده سازمان صدا و سیما که تا چند ماه دیگر انتخاب می‌شود بتواند رضایت افکار عمومی و جناح‌های سیاسی را برآورده سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز