خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رسانه ملی در گفت‌وگو با ایلنا:

انتقاد نمایندگان از صدا و سیما را قبول دارم / انتقال انتقاد به مدیران ارشد سازمان

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۷۳۹

من خود به خوبی می‌دانم که معنی تعطیلی نمایندگان مجلس چیست. بنابراین من انتقاد نمایندگان به سازمان صدا و سیما را قبول دارم.

معاون پارلماتی سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه انتقاد نمایندگان از سازمان صدا و سیما در مورد تعطیلات مجلس را وارد می‌داند، می‌گوید که این انتقاد را در جمع مدیران ارشد سازمان صدا و سیما نیز مطرح کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با انتقاد نمایندگان مجلس از پوشش کنایه آمیز سازمان صدا و سیما از تعطیلات نمایندگان مجلس گفت: ما همواره انتقادات را به جان می‌خریم. در این خصوص هم نمایندگان با من صحبت کرده بودند که برنامه ۲۰:۳۰ خبری را منتشر کرده بوده که نمایندگان باز به تعطیلات رفته‌اند.

وی ادامه داد: من این انتقاد نمایندگان مجلس را در جمع مدیران سازمان مطرح کرده و به آنان اعلام کردم که تعطیلی نمایندگان مثل تعطیلی جاهای دیگر نیست.

میرتاج الدینی با تاکید بر اینکه من خود در گذشته نماینده بوده‌ام، خاطرنشان کرد: من خود به خوبی می‌دانم که معنی تعطیلی نمایندگان مجلس چیست و معمولا در حوزه انتخابیه در این موعد نمایندگان به مراجعات مردمی رسیدگی می‌کنند و بیشتر وقتشان را آنجا می‌گذرانند. بنابراین من انتقاد نمایندگان به سازمان صدا و سیما را قبول دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز