خبرگزاری کار ایران

لاریجانی:

مواد اصلاحی طرح ممنوعیت اشتغال به بیش از یک شغل مورد تایید نمایندگان نیست

کد خبر : ۱۰۷۲۵۸

هتر است این طرح به کمیسیون بازگردد تا با توجه به اشکالات شورای نگهبان و نکاتی که مخالفان مطرح کردند به نحوی تنظیم شود که بتوان سریع از آن عبور کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی به دلیل طولانی شدن مذاکرات نمایندگان درباره طرح ممنوعیت اشتغال به بیش از یک شغل، پیشنهاد بازگشت این طرح به کمیسیون اجتماعی را داد تا پس از رفع ایرادات دوباره در دستور کار صحن علنی قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه شنبه(۲ مهر) در جریان رسیدگی به طرح ممنوعیت اشتغال به بیش از یک شغل به دلیل طولانی شدن مذاکرات درباره این طرح و رای منفی نمایندگان به مواد اصلاح شده در کمیسیون پیشنهاد بازگشت این طرح به کمیسیون اجتماعی را داد تا پس از رفع ایرادات دوباره در دستور کار صحن علنی قرار بگیرد.

نماینده مردم قم در مجلس گفت: بهتر است این طرح به کمیسیون بازگردد تا با توجه به اشکالات شورای نگهبان و نکاتی که مخالفان مطرح کردند به نحوی تنظیم شود که بتوان سریع از آن عبور کرد.

گفتنی است بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۵۵ آیین نامه داخلی مجلس این پیشنهاد به رای گذاشته شد که پس از رای گیری با ۱۴۰ رای موافق، ۱۲ رای مخالف و ۱۱ رای ممتنع از ۱۶۳ رای ماخوذه به تصویب رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز