خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

پیشنهاد راه‌اندازی شعبه ویژه رسیدگی به شکایات کمیسیون اصل ۹۰ در قوه قضائیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۲۰

اعضای کمیسیون اصل ۹۰ خواستار آن شدند تا شعبه ویژه‌ای برای این کمیسیون در قوه قضاییه راه اندازی شود تا فقط به گزارش‌هایی که از کمیسیون و صحن علنی مجلس به قوه قضاییه ارجاع داده می‌شود رسیدگی شود / نمایندگان خواستار تغییر ترکیب اعضای کمیسیون اصل ۹۰ هستند.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس از پیشنهاد اعضای این کمیسیون برای راه اندازی شعبه‌ای ویژه در قوه قضاییه به منظور بررسی پرونده‌های مطرح شده در کمیسیون اصل ۹۰ خبر داد.

مصطفی افضلی فرد سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا درخصوص اظهاراتی که اخیرا پیرامون تغییر و بازنگری ساختار این کمیسیون مطرح شده است، گفت: به تازگی جلسه‌ای بین اعضای کمیسیون اصل ۹۰ و آقای لاریجانی رئیس مجلس برگزار شد و در خصوص مسائل و دستوراتی که این کمیسیون در دست بررسی دارد بحثشد و دوستان در این کمیسیون نظرات خود را بیان کردند.

وی افزود: موضوعی که پیش از هرچیز اعضای کمیسیون اصل ۹۰ برآن تأکید داشتند در رابطه با ساختار و سازوکاری بود که این کمیسیون موظف به انجام آن است و نمایندگان خواستند تا مقداری بازنگری در آن صورت گیرد.

افضلی فرد خاطرنشان کرد: آقای لاریجانی با توجه به اینکه نظرات نمایندگان را در جهت کارآمد‌تر شدن کمیسیون اصل۹۰ مشاهده کرد از آن‌ها استقبال کرد.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به یکی از پیشنهادات نمایندگان در این خصوص گفت: اعضای کمیسیون اصل ۹۰ خواستار آن شدند تا شعبه ویژه‌ای برای این کمیسیون در قوه قضاییه راه اندازی شود تا فقط به گزارش‌هایی که از کمیسیون و صحن علنی مجلس به قوه قضاییه ارجاع داده می‌شود رسیدگی شود.

وی همچنین از پیشنهاداتی برای تغییر ترکیب کمیسیون اصل ۹۰ از سوی اعضای کمیسیون خبر داد و گفت: از قرار معلوم نمایندگان خواستار آن هستند تا در ترکیب اعضای این کمیسیون تغییراتی صورت گیرد اما در حال حاضر نمی‌توان تا رسیدن به نتیجه نهایی اطلاع رسانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز