خبرگزاری کار ایران

حسینی در گفت‌وگو با ایلنا:

همراهی هیئت پارلمانی درسفر نیویورک نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

کد خبر : ۱۰۵۸۰۸

به نظر می‌رسد دولت تدبیر و امید نسبت به دولت آقای احمدی‌نژاد عملکرد مطلوب تری در مسائل و مذاکرات بین المللی داشته باشد.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس نهم با اشاره به همراهی هیئت پارلمانی با رئیس جمهور در سفر به نیویورک اظهار داشت: علاوه بر بازتاب‌های مثبت داخلی در عرصه بین الملل نیز این همراهی می‌تواند نقشه‌های دشمنان را خنثی کند.

فتح الله حسینی نماینده مردم قصرشیرین در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص همراهی هیئت پارلمانی در سفر رئیس جمهور به نیویورک اظهار داشت: با توجه به اینکه دولت تدبیر و امید هدف خود را برپایه خدمت به مردم و تعامل با قوای دیگر بویژه مجلس شورای اسلامی بنا نهاده است لذا این موضوع که در سفر مهمی مانند حضور در مجمع بین المللی نیویورک یک هیئت پارلمانی به همراه خود عازم این کشور کند امری طبیعی بود.

وی افزود: مجلس همواره رفتار دولت را زیرنظر دارد و ضمن تعامل با قوه مجریه قصد دارد تا همراهی خود را در تمامی عرصه‌ها نشان دهد و همواره آمادگی خود را هم اعلام کرده است.

حسینی در خصوص دولت احمدی‌نژاد و عملکرد وی در روزهای پایانی دولت دهم گفت: به نظر می‌رسد دولت تدبیر و امید نسبت به دولت آقای احمدی‌نژاد عملکرد مطلوب تری در مسائل و مذاکرات بین المللی داشته باشد.

وی گفت: آقای روحانی می‌دانند که مجلس می‌تواند مکمل خوبی برای حل برخی از مسائل مطرح در عرصه بین الملل که با دیپلماسی ایران مرتبط است باشد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: در حوزه بین الملل شاهد بودیم که بار‌ها دشمنان جمهوری اسلامی ایران مجلس را به عنوان یکی از قوای مهم کشور مورد هدف قرار می‌داده و به دنبال آن بودند تا بین این قوه با قوه مجریه اختلاف بیاندازند اما با عملکردی که در دولت پیش رو شاهد هستیم به نظر می‌رسد علاوه بر تحقق نیاز مردم نگاه تخریب کننده دشمن نیز از بین می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز