خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت تعاونی دروگران نوآوران مجتمع خاوران:

صنف مبلمان با ضعف جدی نظارتی مواجه است + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۷۰۴

مدیرعامل شرکت تعاونی دروگران نوآوران مجتمع خاوران، تصریح کرد: نظارت ها در صنف مبلمان بسیار ضعیف است و ارگان و دستگاه‌های نظارتی در این بخش عملکرد نامناسبی دارند. بنابراین درخواست داریم نهادهای مربوط در مسائل نظارتی این حوزه اقدامات بیش‌تری انجام دهند.

 مهدی شیخ سفلی، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، افزود: در همین راستا، عده ای تولیدکننده در این شهرک  جمع شده اند و مشغول کارند اما متاسفانه نظارتی روی کار آنها انجام نمی شود. مثلا مشخص نیست واحدی که واردکننده چوب است از کجا وارد می کند، چه نوع چوبی وارد می کند با چه درصد سودی می فروشد، آیا تولیدکننده می تواند آن چوب را تبدیل به کالا کند یا خیر؟

این تولیدکننده صنف مبلمان گفت: از سال 85 که فعالیت شهرک صنعتی خاوران استارت خورد تا الان، همچنان درگیر مسائل قانونی هستیم که این مسایل در فرایند تولید اختلالاتی ایجاد می کند.

وی ادامه داد: شهرک صنعتی خاوران، در حوزه زیرساختها بسیار ضعیف است. از حدود 5هزار سوله موجود در این شهرک صنعتی، 700 تا 800 واحد آن به درودگران  و مبل سازان اختصاص دارد و 25 هزار نفر در این شهرک مشغول به کار هستند.

به گفته شیخ سفلی، سیستم بهداشت، آب شرب و زیرساخت های جاده این شهرک وضعیت نامناسب و ناخوشایندی دارد، این در حالی است که دولت اعلام کرده صنعتگران باید خارج از شهر فعالیت کنند و در چنین شهرک هایی مستقر شوند اما هنوز زیرساختهای مورد نیاز برای تولیدکنندگان آماده نیست.

 

حجم ویدیو: ۵۷.۰۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۱۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز