خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

14 هزار گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان مازندران تهیه‌شده است

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۱۹۵

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد که تاکنون 14 هزار گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان استان که فاقد این ابزار آموزشی در فضای مجازی بوده‌اند، تهیه‌شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علی‌رضا سعدی پور در جلسه شورای آموزش و پرورش با اعلام اینکه تاکنون ۱۴ هزار گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه‌شده است، گفت: کمیته امداد برای تهیه ۴ هزار تپلت برای جامعه هدف خود تعهد داده است که بخشی را اهدا کرده و بخشی دیگر را تهیه خواهد کرد و ۲۰۰ خیر پرداخت اقساطی وام‌های کمیته امداد را برعهده‌گرفته‌اند.

وی افزود: در مجموع ۵۴۰۰ تسهیلات بانکی ۲ میلیونی به صورت قرض‌الحسنه در اختیار اولیا دانش‌آموزان قرارگرفته است که ۳۷۰۰ فقره آن را بانک ملی، ۱۲۰۰ فقره را بانک تجارت، ۲۰۰ فقره را بانک توسعه و تعاون و ۵۰۰ فقره را بانک سپه به عهده گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه بانک ملی ۲۵۰ میلیون تومان دیگر نیز به صورت بلاعوض در اختیار آموزش و پرورش برای خرید گوشی قرار می‌دهد، اظهار امیدواری کرد که سایر بانک‌ها نیز به تعهدات خود در این زمینه عمل کنند.

سعدی پور اعلام کرد که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یک میلیارد تومان برای خرید تپلت در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌دهد که در مرحله استعلام و مناقصه است و یک میلیارد دیگر نیز تعهد دارد که امیدواریم در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.

وی افزود: در طرح همکلاسی مهربان نیز که با محوریت پیگیری فرمانداران و دهیاران صورت گرفته، 4 هزار گوشی هوشمند تهیه‌شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد که در حال حاضر 7 درصد دانش‌آموزان مازندران در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند که بالاترین حضور دانش‌آموزان متعلق به منطقه بندپی شرقی با 42 درصد و کمترین آن متعلق به رامسر با یک درصد حضور دانش‌آموزان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز