خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اعلام کرد:

سفر معاونین وزیرکشور و وزرات تعاون کار و رفاه اجتماعی به مازندران

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۷۳۶

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران جزئیات سفر فردای معاونین وزیرکشور و وزرات تعاون کار و رفاه اجتماعی به استان مازندران را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کامران اصغری با اعلام این خبر گفت:  عیسی منصوری معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، و بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور  در سفری یک روزه به استان مازندران سفر کردند.

وی بیان کرد: بازدید از گلخانه مدرن شرکت رویش طبرستان (قلی زاده) در شهرستا آمل، بازدید از سالن ورزشی لاله آباد بابل، بازدید از روستای نمونه کشاورزی –خرما کلا (دهکده لیمو ترش و ...) قائمشهر، بازدید از مزرعه دامپروری گودوشا بابلسر، بازدید از واحد اصلاح نژاد دام سبک، (اقای موسوی) جویبار، بازدید از گلخانه هیدروپونیک و مدرن دشت ناز میاندورود، جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کارگروه اشتغال و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سالن جلسه شماره یک استانداری از برنامه های سفر معاونین وزیرکشور و وزرات تعاون کار و رفاه اجتماعی به استان مازندران است.

مدیر کل تعاونُ کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: در جریان این سفر مرکز شبانه روزی فوریتهای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری مازندران (بعنوان اولین استان کشور ) راه اندازی و افتتاح خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز