خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

182 پروژه عمرانی در هفته دفاع مقدس بهره برداری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۴۱۲

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: 182 پرژه عمرانی با 44 میلیارد تومان اعتبار همزمان با هفته دفاع مقدس در استان اجرایی و بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ سیاوش مسلمی در نشست خبری گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با بیان اینکه ایستادگی، شکوه و عزت جمهوری اسلامی مرهون رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس دوران جهاد ملی ایران اسلامی بوده است.

وی افزود: آنچه در هشت سال دفاع مقدس کاملا پیداست تحمیل یک جنگ بین‌المللی علیه آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران بوده است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت : دفاع مقدس بر پایه سرمایه معنوی و اعتقادی، ایثار، مجاهدت و تبعیت از ولایت فقیه به نتیجه رسید.

مسلمی با اعلام اینکه بیش از 2 هزار برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود از افتتاح 182 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد تومان خبر داد و آن را شامل راهسازی، پل‌سازی، لایروبی رودخانه ها، احداث ساختمان پزشکی قانونی، ساخت پل روستایی، بهسازی خانه نیازمندان و ساخت خانه برای محرومان عنوان کرد.

وی از افتتاح 36 واحد خانه محروم در این هفته خبر داد و افزود: همچنین 31 زیارتگاه شهدا در این هفته ساماندهی می‌شوند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران، افتتاح صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغالزایی، برگزاری مشاوره حقوقی رایگان، اردوی جهادی پاسداران از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد.

مسلمی با بیان اینکه مرکز دیالیز درمانگاه ولایت شهرستان آمل با اعتبار 67 میلیارد و 500 میلیون در این هفته افتتاح می‌شود، ادامه داد: در هفته دفاع مقدس عملیات ساخت100 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد(ره) با همکاری بنیاد مسکن و کمیته امداد(ره) آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران به رزمایش کمک مومنانه در استان اشاره و افزود: طی فرمایشات مقام معظم رهبری، در مرحله اول کمک مومنانه 124 میلیارد تومان کمک‌‌های مردمی جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ادامه داد: در مرحله دوم کمک مومنانه تاکنون ۴۰ میلیارد تومان کمک‌‌های مردمی جمع آوری شد.

مسلمی اجرای شب شعر دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد که 10 شاعر مازندران در این مراسم شعر خوانی می‌کنند، گفت: از 584 شعری که به دبیرخانه این مراسم ارسال شد، 130 شعر انتخاب و در کتابی منتشر می‌شود.

وی تصریح کرد: حضور رزمندگان در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه از دیگر برنامه‌هایی است که در روز جمعه چهارم مهر با ویزیت رایگان در مصلی‌های استان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افتتاح یادمان‌‌های مطهر شهدا را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: این یادمان‌ها در شهرهای کلاردشت و محمودآباد افتتاح می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز