خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره امور سرمایه گذاری اداره کل راهداری مازندران عنوان کرد:

نقش اساسی مجتمع‌های خدماتی رفاهی در کاهش تصادفات

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۶۴۵

صادق حسین زاده گفت:احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی علاوه بر اینکه نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار دارد ، می توانند عامل موثری در جهت کاهش تصادفات و سوانح رانندگی نیز باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صادق حسین زاده ضمن اعلام این مطلب افزود : مجتمع‌های خدماتی رفاهی با ایجاد تمرکز خدمات مورد نیاز در یک مکان ، نقش اساسی در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده‌ای و همچنین کاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای و افزایش ایمنی تردد در شبکه راه‌های کشور را عهده دار است.

وی ادامه داد : این مجتمع‌ها با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اخذ موافقت اصولی از سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای احداث و نگهداری می گردند.

حسین زاده خاطر نشان ساخت : در حال حاضر تعداد 40 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در سطح استان در حال بهره برداری و ارائه خدمات به مسافرین و رانندگان در محور های مربوطه بوده که این تعداد بر اساس پیش بینی به 42 عدد در سال آتی خواهد رسید.

وی افزود : همچنین تعداد 17 موافقت اصولی صادره در حال احداث بوده که این تعداد پس از اتمام عملیات اجرایی در سالهای آینده به بهره برداری نهایی می رسند.

رئیس اداره اموربازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان عنوان کرد : تعداد 54 موافقت اصولی صادره در حال استعلام و بررسی در کارگروه زیربنایی و شهرسازی استان بوده که در صورت موافقت آن کارگروه به مرحله اجرایی برای احداث می رسند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز