خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران :

سارق به عنف در عملیات ضربتی پلیس آگاهی دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۱۳۰

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری سارق به عنف طلاجات از یک مسافر بین راهی در شهرستان میاندورود خبر داد .

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ مسعود تقدیسی درباره جزئیات این خبر، گفت: درپی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت به عنف طلاجات مسافری بین راهی توسط راننده یک خودروی پراید در شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی متهم که با تهدید مالباخته با سلاح سرد، پس از سرقت طلاجات وی از محل متواری شده بود آغاز کردند.

سرهنگ تقدیسی، افزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه و استفاده از سرنخ‌های به دست آمده از مشخصات ظاهری متهم که با هوشیاری یکی از شهروندان به دست آمده بود، وی را شناسایی کردند.

وی همچنین اظهار داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی با همکاری ماموران پلیس آگاهی میاندورود متهم در یکی از استان های همجوار دستگیر و طلاجات سرقتی و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از خودروی وی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران تصریح کرد: متهم که دارای 16 فقره سابقه کیفری نیز می باشد، به 3 فقره سرقت به عنف مغازه در یکی از استان های همجوار نیز اعتراف کرد .

سرهنگ تقدیسی در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار های انتظامی و عدم به همراه داشتن وجه نقد و اشاء گرانقیمت از سوار شدن در خودروهای ناشناس خودداری کنند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز