خبرگزاری کار ایران

مدیردرمان تامین اجتماعی مازندران:

تا بهبود کامل بیماران کرونایی؛ درخدمت آنان خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۴۷۷

مدیردرمان تامین اجتماعی همراهی این اداره کل با نظام سلامت و بهداشت کشور و پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان های تامین اجتماعی را براساس یک مسئولیت اجتماعی عنوان کرد.

به گزارش "ایلنا" از ساری، "محمد خورشیدی" با بیان این مطلب که ملزم به پذیرش بیماران کرونایی نبوده ایم و مصوبه ای دراین خصوص وجود دارد؛ گفت: می توانیم در مراکز تحت پوشش تامین اجتماعی، بیماران کرونایی را پذیرش نکنیم اما مسئولیت اجتماعی و احساس دین به نظام و مردم شرایط را به گونه ای دیگر رقم می زند.

وی با بیان این نکته که تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز تحت پوشش تامین اجتماعی مازندران کمتر از انگشتان یک دست هستند؛ گفت: اغلب این بیماران در بخش آی.سی. یو تحت درمان می باشند و به صفر رسیدن آمار پذیرش شدگان در مراکز تامین اجتماعی بستگی به مدت درمان آنها بستگی دارد.

خورشیدی تاکید کرد: تا پایان مدت درمان بیماران کرونایی درخدمت آنان در بیمارستانهای تامین اجتماعی خواهیم بود.

وی با اشاره به این که تنها 5 درصد از همکاران تامین اجتماعی درگیر ویروس کرونا شدند و در حال حاضر تمامی آنان بهبود یافته اند ؛ یاد و خاطره پزشک شهید خدمت؛ شهید عابدیان را گرامی داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز