خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران :

نبود تعامل بین دستگاه های مختلف سبب متضرر شدن توسعه در استان می شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۷۶۴

مهدی رازجویان گفت:نبود تعامل بین دستگاه های مختلف سبب می شود تا استان در فرایند توسعه متضرر شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مهدی رازجویان ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی دستگاه های حوزه وزارت راه و شهرسازی با تاکید برتعامل بین دستگاه های زیرمجموعه عنوان کرد: اولین عامل توسعه منطقه راه و شهرسازی به شمار می رود.

وی گفت: وزارت راه شهرسازی امکانات اختیاراتی را برعهده استان قرار می دهد و مبالغی هم به دستگاه های اجرایی زیرمجموعه این وزارت خانه اختصاص داده می شود.

معاون استاندار مازندران عنوان کرد: زمین، دریا وهوا متعلق به وزارت راه شهرسازی است که به نوعی وزارت آبادانی محسوب می شود و اضافه کردن مسکن و بانک متبوع به این وزارت خانه بر شمولیت راه و شهرسازی اضافه کرده است.

رازجویان تصریح کرد: با تعامل بین دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی بهتر می توان برای توسعه زیر ساخت های استان گام برداشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران یادآور شد: نبود تعامل بین دستگاه های مختلف سبب می شود تا استان در فرایند توسعه متضرر شود.

وی با عنوان اینکه تعامل منجر به توسعه استان می شود تصریح کرد: باید گام های محکم تری برای تکمیل زیرساخت ها در استان برداشته شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز