خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خبرداد:

رونمایی از سند ارتقای وضعیت زنان در مازندران

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۷۰۲

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: سند ارتقای وضعیت زنان مازندران امروز رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری ،سمیه قاسمی طوسی صبح امروز در جلسه شورای توسعه برنامه ریزی استان که با حضور ابتکار معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده برگزار شد به تهیه سند ارتقای وضعیت زنان استان اشاره کرد و اظهاد داشت: این طرح برای اولین بار در سطح کشور به صورت هدفمند و مدون تهیه و اجرایی شده است و امروز رونمایی از آن صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه برای ارتقای وضعیت زنان سرپرست خانوار در استان از اسناد بالادستی، هم اندیشی نخبگان بهره گیری کردیم،افزود: بیش از 800  نفر ساعت زمان برای تهیه این سند صرف شده است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران توضیح داد: این سند در 224 صحفه در قالب اسناد پشتیبان و در 10 فصل تدوین شده است و گروه های تاثیر گذار در حوزه بانوان و خانواده با برگزاری 10 جلسه تخصصی نسبت به نهایی شدن سند اقدام کرده اند.

وی با اعلام اینکه مطالعات تکمیلی و تلفیق نهایی سند نیز انجام شده است ،ادامه داد: در فرآیند تدوین سند با حضور اساتید، سازمان های مردم نهاد، کاهش و کنترل طلاق، حاشیه نشینی، اعتیاد مورد توجه قرار گرفته است.

طوسی افزود: ارتقای وضعیت زنان در 14 راهبرد در این سند طراحی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز