خبرگزاری کار ایران

معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران کشور:

وضعیت در اردوگاه دشمن بحرانی است/قدرت گفتمان ایران نگرانی دشمن را افزون کرده است

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۹۵۱

معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران کشور با بیان اینکه دشمن چیزی برای عرضه در مقابل جمهوری اسلامی ندارد،افزود: وضعیت در ارودگاه دشمن بحرانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سردار رمضان شریف در آیین تجلیل از خبرنگاران مازندران که در سالن اجتماعات سپاه کربلای استان برگزار شد، اظهار داشت: اعتقاد داریم که کار خبری رسانه ای یکی از مولفه های اصلی قدرت هر کشوری می تواند باشد بویژه در جمهوری اسلامی ایران که اصلی ترین قدرت آن گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ما افتخار می کنیم در کشوری زندگی می کنیم که پیام آن برگرفته از وحی الهی است،گفت: نظام مبتنی بر ولایت فقیه نسخه شفا بخش برای ماست.

معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران کشور گفت: تمام هیاهویی که در دنیا بلند شده بخاطر قدرت و قوت این گفتمان است.

وی تصریح کرد: در 40 سال گذشته در رویایی با دشمن دست و پنجه نرم کردیم تا انقلابمان راحفظ کنیم از پیروزی انقلاب اسلامی تا هشت سال دفاع مقدس که از 80 میلیون جمعیت کشور 50 میلیون مبارزات قبل انقلاب و دفاع مقدس را ندیدند.

شریف ادامه داد: از اینرو رسانه های غربی تلاش می کنند با جنگ روانی خود در حوزه های مختلف سیاسی،اجتماعی و فرهنگی شروع کنند اما جمهوری اسلامی صحه صدر و قدرت تحمل آن بالا است.

وی پشیمان کردن از گذشته را نخستین محور دشمن دانست و تصریح کرد: دشمن به شدت تلاش می کند همه چیز را درهم ریخته و بحرانی به افکار عمومی القاء کند.

شریف ادامه داد: امپراطوری رسانه ای دشمن تلاش می کند ما را از گذشته خودمان پشیمان کند.

وی با بیان اینکه دشمن چیزی برای عرضه در مقابل جمهوری اسلامی ندارد،افزود: وضعیت در ارودگاه دشمن بحرانی است.

شریف، افزود: امنیت عالی ترین نیاز در مرز جغرافیایی هر کشور است، جمهوری اسلامی ایران نیز با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و قدرت  نظامی ما از امنیت بالایی برخوردار هستیم ؛کدام کشور می تواند ادعا کند از ایران امن تر است.

معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران کشور،خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین مسائل جوامع انسانی نداشتن رهبری لایق است که بتواند کشور را خوب اداره کنند. اما جمهوری اسلامی به فضل الهی با رهبری شجاع و لایق اداره شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز