خبرگزاری کار ایران

قائم مقام کمیته امداد (ره) استان مازندران:

خیرین مازندرانی بیش از 7 میلیارد تومان به سیل زدگان کشور کمک کردند

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۱۳۰

قائم مقام کمیته امداد (ره) استان مازندران گفت: خیرین مازندران بیش از 7 میلیارد و 800 میلیون تومان به سیل زدگان کشور کمک کردند.

ناصر اسکندری در حاشیه مراسم  افتتاح نخستین پروژه احداثی مسکن سیل زدگان در شهرستان سیمرغ در گفتگو با خبرنگار ایلنا به خسارات  سیل در اواخر اسفند 97 و اوایل فروردین 98 اشاره کرد و اظهار داشت:854 خانوار در این سیل دچار آسیب و 74واحد مسکونی نیزتخریب شد و 420 واحد مسکونی نیاز به تعمیرات داشت.

وی افزود: ازاین 74 واحد 25 واحد مربوط به شهرستان سیمرغ بود که کار ساخت آن با همکاری بنیادمسکن وکمیته امداد  در هفته اول شروع شد و امروز نخستین مسکن مددجویی با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به بهره برداری رسید.

قائم مقام کمیته امداد (ره) استان مازندران گفت: 43 واحد نیز نیاز به تعمیرات داشت که بخشی از آن به مالکان تحویل داده شد و مابقی رو به اتمام است. 

وی ادامه داد: 420 واحد مددجویی نیاز به تعمیر داشت که از این تعداد 380 واحد تعمیر و تحویل داده شد و مابقی تا یک ماه آینده تحویل مالکان خواهد شد.

اسکندری با اشاره به خسارت سیل به طرح های اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی مازندران و خسارت وارده به 160 طرح اشتغالزایی جامعه هدف کمیته امداد، افزود: برای تامین بخشی از خسارت مددجویان 3میلیارد ریال کمک بلاعوض و بیش از200میلیاردریال مساعدت بلاعوض در قالب کمک معیشتی تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: همچنین سبد غذایی به ارزش 220 هزار تومان به مددجویان سیل زده اختصاص یافت.

قائم مقام کمیته امداد (ره) استان مازندران اعلام کرد: خیرین مازندران بیش از 7 میلیارد و 800 میلیون تومان به سیل زدگان کشور کمک کردند که از این میزان 12 درصد نقدی و مابقی کالا بوده است.

اسکندری گفت: درحال حاضر برای ساخت مسکن سیل زدگان نیازمند اعتباری بالغ بر 40میلیون تومان هستیم.

وی افزود: همچنین 344 خانوار سیل زده با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) و ستاد فرمان امام از لوازم خانگی بهره مند شدند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز