خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دادگستری استان مازندران:

نیروی انتظامی بازوی توانمند قوه قضائیه است

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۱۲۴

مدیرکل دادگستری استان مازندران در دیدار فرماندهان و مسئولان انتظامی استان ، گفت: نیروی انتظامی بازوی توانمند قوه قضائیه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق اکبری در این دیدار که با حضور سردار "میرفیضی" فرمانده انتظامی استان، جانشین و روسای پلیس های تخصصی استان همراه بود با اشاره به اینکه قوه قضائیه همواره پشتیبان پلیس در تمامی ماموریت ها است ، افزود: کارکنان ناجا در همه صحنه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و مراسمات گوناگون برای رفاه حال شهروندان و برقراری نظم و انضباط اجتماعی حضور فعال دارند.  

مدیرکل دادگستری استان مازندران، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی بازوی توانمند قوه قضائیه است و تعامل و همکاری پلیس با دستگاه قضائی نقش سازنده ای در ارتقاء نظم و امنیت عمومی در جامعه دارد .

حجت الاسلام اکبری با اشاره به اینکه توسعه صنعت و پیشرفت های تکنولوژی موجب شده تا اخلاق و ویژگی های رفتاری بین افراد جامعه کم رنگ شود، افزود: متاسفانه بیشتر پرونده های ارجاعی به دستگاه قضائی به علت اختلافات و نزاع هایی است که به علت مسائل ناچیز و کوچک اتفاق می افتد. 

سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران نیز در این دیدار با اشاره به هفته قوه قضائیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یارانش این هفته را به همه قضات و کارکنان دستگاه قضائی تبریک گفت.

وی یکی از اهداف و ماموریت های نیروی انتظامی در گسترش فن آوری ها و الکترونیکی کردن خدمات ناجا به مردم را کیفی سازی خدمات عنوان کرد و افزود: بدنبال ارائه خدمات مضاعف به مردم به عنوان سرمایه اجتماعی پلیس هستیم .

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: هرجا موضوع رضایتمندی شهروندان از پلیس باشد، حاضریم با تمام توان در این حوزه گام برداریم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز