خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و امور اقتصادی استانداری مازندران:

228 فرصت سرمایه گذاری در استان معرفی و احصاء شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۷۹۷

معاون توسعه و امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: 228 فرصت سرمایه گذاری در استان معرفی و احصاء شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسن خیریان پور در جلسه شورای برنامه ریزی مازندران که در استانداری این استان برگزار شد،اظهار داشت: ظرفیت های بالقوه و بالفعل متعددی در استان وجود دارد که می توان از آن به خوبی بهره مند داشته باشد.

ویبا بیان اینکه برای ارتقای اقتصاد استان باید از همه ظرفیت ها بویژه بخش خصوصی استفاده کرد،افزود: 228 فرصت سرمایه گذاری در استان معرفی و احصاء شد.

معاون توسعه و اقتصادی استانداری مازندران گفت: درزمینه تسهیلات اشتغال روستایی خوشبختانه مازندران در ردیف سه استان برتر کشور قرار دارد و تاکنون 290 میلیارد تومان از محل اشتغال روستایی به مرحله عقد قرارداد رسیده است.

وی : برخی طرح ها کارکرد فرا استانی دارند و قرار شد برای تکمیل آن از منابع ملی استفاده شود،اما برخی این طرح به استان برگشت داده شد و با اعتبار استانی نمی توان این طرح ها را تکمیل کرد.

خیریانپور با اشاره به طرح های اشتغال فراگیر تصریح کرد: در سال گذشته رتبه اول استان کشور را کسب کردیم اما برخی پرونده ها به رغم تکمیل شدن و طی مراحل با نبود بودجه و بلاتکلیفی مواجه است.

معاون توسعه و اقتصادی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: تاکنون 256 میلیارد تومان تسهیلات در استان پرداخت شده است .

خیریانپور در پایان از جذب کل سهمیه مددجویی در استان مازندران خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز