خبرگزاری کار ایران

طی دو روز آینده ؛

شنا در دریای خزر ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۹۳۵

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: طی دو روز آینده به دلیل مواج بودن دریا ،شنا در دریای خزر ممنوع است.

احمد اسدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: از امروز تا دوشنبه با شمالی شدن جریان هوا و وزش باد نسبتاً شدید و گاهی شدید، دریا موّاج خواهد شد. 

وی افزود: بر این اساس طی این مدت بیشینه سرعت وزش باد در نزدیک سواحل استان تا 12 متر بر ثانیه (45 کیلومتر بر ساعت) و دور از ساحل تا 15 متر بر ثانیه (54 کیلومتر بر ساعت)پیش‎بینی می‎شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: همچنین بیشینه ارتفاع موج در نزدیک سواحل استان تا 2.0 متر و دور از ساحل تا 2.5 متر برآورد می‌شود.

وی ادامه داد: این وضعیت تا صبح دوشنبه بیستم خرداد ماه  ادامه خواهد داشت. بنابراین کاربران ، از بامداد ‌شنبه هجدهم تا صبح دوشنبه بیستم خرداد نسبت به فعالیت در دریا تمهیدات لازم را بعمل آورند. همچنین طی این مدت شنا ممنوع می‎باشد.

اسدی افزود:آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما و در ساعات بعدازظهر و شب با افزایش ابر ، وزش باد  و در کوهپایه ها و ارتفاعات با رگبار  و رعدوبرق پراکنده  همراه خواهد بود.

وی گفت : در روز یکشنبه در مناطق ساحلی و جلگه ای احتمال رگبار و رعدوبرق وجود دارد.

اسدی آسمان استان را برای روزهای سه شنبه تا پنج‎شنبه بیست و سوم خردادصاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما ، درارتفاعات در ساعات بعدازظهربا رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده  پیش بینی کرد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: در صورت تغییرنقشه ها ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز