خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس:

رشد سرسام آور اراضی غرب مازندران نگران کننده است

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۹۳۱

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس گفت: رشد سرسام آور اراضی غرب مازندران نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،قاسم احمدی لاشکی در جلسه شورای اداری مازندران که با هدف امضای تفاهم نامه همکاری استانداری مازندران و صندوق ضمانت صادرات ایران که در استانداری این استان برگزار شد، به رشد سرسام آور اراضی در غرب مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: قیمت هر زمین از 300 هزار تومان به دو میلیون تومان در روستاها افزایش پیدا کرد که نیازمند مدیریت است تا به تهدید تبدیل نشود.

وی افزود: صندوق توسعه ضمانت با استانداری استان،تفاهم نامه ای برای توسعه صادرات منعقد کرده است ،انعقاد تفاهم نامه بر پایه دلار که بین استانداری و صندوق توسعه ضمانت منعقده شده جای سوال دارد و لازم است، یورو جایگزین دلار در این قرار داد شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس گفت: وقتی صادرات نفتی به دلیل مشکلات ارزی در حال کاهش است باید جایگزین مناسبی برای توسعه صادرات غیرنفتی داشته باشیم و لازم است از این کار با توان تمام حمایت کرد.

وی تاکید کرد: شرکت های دانش بنیان مورد حمایت جدی قرار بگیرند .

احمدی لاشکی تصریح کرد: کشورهای CIS  ظرفیت های خوبی برای واردات کالاها دارند و مازندران می تواند از این ظرفیت ها با وجود بنادر و فرودگاه ها بهره گیری کند.

وی افزود: مازندران از ظرفیت همجواری با کشورهای حوزه خزر برای توسعه صادرات استفاده کند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز